Voiko vastasyntyneelle ostaa lahjaksi taaperokärryn?
Mietin mitä voisin ostaa ystäväni vauvalle, kun heillä on paljon vaatteita jo. Ajattelin, että tuosta taaperokärrystä voisi olla iloa pidempään, vaikkea siitä heti olekaan hyötyä.
Kommentit (9)
Olisiko kuitenkin kivampi joku vauva-ajan lelu, esim. mobile, puuhamatto, lelukaari tms. Tai vaikka lorukirja tai Vauvan vaaka -cd?
Ne saisi heti käyttöön, tai ainakin melkein heti.
varsinkin jos on ensimmäisestä lapsesta kyse. Varsinkin se Brion puinen on niin klassinen, että halusin sen omalle lapselleni ja se tulikin sitten hommattua. Olisin varmasti ollut iloinen, jos joku olisi tuonut sen minulle lahjaksi, kun esikoinen syntyi. Niitä vauvaleluja kun tuli muuten paljon ja vaatteita myös.
ja se brion musta kärry olis aika komea menopeli :)
mutta kaikki lahjan saajat eivät ole järkeviä. Jotkut oikeasti loukkaantuu, jos lahja on tarkoitettu vasta jonnekin tulevaisuuteen. Ja pikkuvauvan vanhemmat voivat olla niin oman pötkylänsä lumoissa, että kävelemään opettelu voi olla ajatuksissa valovuosien päässä. Ja jos on esikoinen, taaperokärry voi näyttää koko huushollissa vähän hassulta, kun siellä on vain aikuisia ja pikkuvauva.
Mutta itsestäni se tuntuu ihan kivalta lahjalta, koska aika menee nopeasti, eikä vauva tee niin paljon millään vauvaleluilla. Taaperokärry on meidän leikki-ikäisillä vieläkin kovassa käytössä.
Samalla voisi sitten kysyä, että mikä väri miellyttäisi. Itse olin ajatellut mustaa, mutta parempi ehkä varmistaa :)
Kyseessä on tosi hyvä ja pitkäaikainen ystävä, joten voisin toisaalta ostaa siihen mukaan jotain ihan pienelle tarkoitettuakin.
ap
Me saatiin lahjaksi paljon vaatteita ja sitten juuri tuollaista "pitkäaikaiselle käytölle tulevaa lelua", joten juuri meille vauvalelut olisivat olleet parempia.
Samoin tuosta taaperokärrystä meille käytännöllisempi on ollut Plaston muovinen kärry (voi ottaa myös ulkoleikkeihin, eikä sisällä kolhi huonekaluja), mutta Brion puinen on kyllä kieltämättä komeampi :)
t. 2
Me saatiin lahjaksi paljon vaatteita ja sitten juuri tuollaista "pitkäaikaiselle käytölle tulevaa lelua", joten juuri meille vauvalelut olisivat olleet parempia.
Samoin tuosta taaperokärrystä meille käytännöllisempi on ollut Plaston muovinen kärry (voi ottaa myös ulkoleikkeihin, eikä sisällä kolhi huonekaluja), mutta Brion puinen on kyllä kieltämättä komeampi :)
t. 2
Olin siis kolmonen
Vauvasta tulee pian taapero ja siihen asti kärryssä voi vaikka säilyttää vauvaleluja.