Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut ulkosuomalaiset ihmettelettekö tätä hirveää haloota tästä SI:stä?

Vierailija
12.11.2009 |

Itse asun Keski-Euroopassa ja ei täällä kyllä joka ikiset lehdet ole täynnä tätä sikainfluenssa paasausta. Itse aion rokotuksen ottaa ja lapsillenikin, mutta en aio vähentää omia ja lasten menoja. Miten muualla? Onko teidän mielestä Suomen sikainfluenssa keskustelut menneet jo överiksi vai onko teidän nykyisessä maassa samanlainen tilanne kuin Suomessa FB:n, Iltalehden, Iltasanomien, tuttavien ja av-palstan mukaan on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen poika on ollut sikaflunssassa ja äiti minulle kauhisteli, että toivottavasti kuume laskee perjantaihin, että pääsee ottaan rokotteen.

Olin vähän, että ööööö....lapsi pitäis parantua äkkiä sikainfluenssasta, että saisi sikainfluenssarokotteen.

Vierailija
22/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tunnollisia suomalaiset ovat! Sen huomaa tässä piikkihommassa. Ihmiset ei käytä omia aivoja vaan viedään ku pässiä narussa. Näyttää siltä että suomalaiset on hyvin tottelevaista kansaa ja sinisilmäisiä.

Aina se ei välttämättä ole hyväksi. Olisi joskus hyvä osata kyseinalaistaa myös auktoriteettejä ja ymmärtää että aina nekää ei ole oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Vierailija
24/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV taitaa olla ihan oma todellisuutensa...

Vierailija
25/28 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartuntojen estämiseksi, monessa muussa maassa on.

Vierailija
26/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei istu takaluukussa aivastelemassa

sanoi ihan samaa että tavallinen influenssa muiden joukossa ja turha ottaa paineita. Patonkia myydään edelleen ilman ilman pussia ja ne heitetään tuttavalliseen tyyliin takaluukkuun ja marketissa myyjät käyttää hanskoja vain jos joutuu jotakin kovin vahvan hajuisia juustoja leikkaamaan (ettei haju sitten tartu muihin juustoihin)

Vierailija
27/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös ulkomailla ja kävin ottamassa rokotuksen sen tultua mahdolliseksi ja aion rokotuttaa lapsetkin. Mitään paniikin lietsomista lehdistössä en ole täällä havainnut. Toisaalta tauti taitaa olla vasta alkamassa meidän alueella.

Rajoitan nykyisin jonkin verran lasten vientiä kauppakeskusten tms. leikkipaikkoihin, koska toinen perusterve lapsemme sairastaa aina kaikki flunssat yms tosi rajuina (kuume viikon, nuha kaksi viikkoa, yskä 3 vkoa jne). Toisaalta harrastan tuota rajoittamista usein flunssan/vatsatautien pyöriessä alueellamme. Leikkikoulussa lapset käyvät ihan normaalisti.

Itseni rokotutin heti kun mahdollista, koska mies usein työmatkoilla ja minä vatsaan arjen sujumisesta. Hankala kuskailla/hoitaa lapsia, jos itse olen todella sairas.

Vierailija
28/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llä? Tämä on twilight zone, jossa eivät päde fysiikan lait eikä mikään muukaan järjen ääni kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä