Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuleva ex mieheni narsisti ?

Vierailija
12.11.2009 |

Tai no mulle se on ollut ex jo kohta vuoden, mutta virallisesti ollaan vielä naimisissa.

Mies oli lyhyeksi jääneen avioliiton aikana kamala valehtelemaan ( selvisi siis myöhemmin ) ja ihan siis pikkuasioissa, käänsi ja väänsi asiat aina itselleen sopivampaan suuntaan, kiristi ja uhkaili avioerolla joka toinen päivä, nolasi ja nöyryytti mua julkisesti, manipuloi, provosoi ja käytti henkistä ja fyysistäkin väkivaltaa lopussa. Mä sitten otin avioeron ja sai sitä harkinta- ajan alkamista venytettyä melkein 2kk ja kun hain lopullista eroa niin miestä ei tavoiteta mistään, joten avioero menee julkiseen tiedonantoon viikon päästä. En tiedä mitä se tarkoittaa, mutta ilmeisesti pääsen siitä miehestä silloin eroon ihan virallisesti. Mitä tällänen käytös ja kiusanteko kertoo ihmisestä sun mielestä ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usean vuoden seurannut sivusta perhetutun vastaavaa touhua, piirteet sopii tismalleen. Nyt asuvat erillään -toistaiseksi- odotan koska nainen taas päästää miehen takaisin kun lupaa ja vannoo muuttuneensa.. Ja sama kuvio toistuu kerta toisensa jälkeen.

Nyt on siis taas ero meneillään, toivon naisen takia että vihdoin näkisi miehen oikean luonteen, ei kukaan ansaitse tuollaista.

Vierailija
2/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka todellakin kärsii narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, mutta toisaalta on muutamien "lähimmäisten" arvion mukaan vain täydellisen kusipäinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme