Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pojalla (4v.) kutisee selkä. Iho terve, ei edes kuiva. Ei hikinäppyjä. Monena päivänä on
Kommentit (3)
Minulla on aina talvisin ihan samanlaisia oireita ja vällillä vielä käsissä ja jaloissa myös. Mitään kuivumaa ei näy mutta kummasti minulla ainakin se rasvaaminen päivittäin on auttanut. Kutina on ollut sietämätöntä on pitänyt raapia kun kutisee niin paljon. Kosteusvoidetta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Älä nyt ainakaan rasvaa, tiedä vaikka tulisi jotain reaktioita. Vie lääkäriin näytille.