Itsetuhoisia ajatuksia, manian tyyppistä oireilua, paniikkia, sosiaalista vetäytymistä...
Mitä helvettiä mä teen? Tilanne uudessa työpaikassa on ajanut mut tähän tilaan. En enää halua mennä sinne. Tällaisina aikoina tuntuu hullulta, että ei halua mennä vakituiseen työpaikkaan. Mutta kun siellä on aivan kaoottista. Saikulle? Odotanko että irtisanovat mut? Kortistoon?
Kommentit (6)
no just.. oiskohan sit aika mennä hakemaan itselle apua?
mene hoitoon.
Mä menin eilen työterveyslääkärille kun tilanne meni töissä niin pahaksi, että olin tunnin vessassa itkemässä, enkä meinannut päästä sieltä ulos. Lääkäri laittoi loppuviikoksi saikulle, mutta mä mietin jo että miten tästä eteenpäin. Mua puristaa rinnasta kun ajattelenkin maanantaita. :(
ap
Munkin työpaikka oli ihan karmea, tai siis, ei se työpaikka, vaan pomo.
Olin ihan hajalla. Luojan kiitos tulin raskaaksi ja jäin äitiyslomalle. Kohta tulee kolme vuotta oltua lasten kanssa kotona ja hiki nousee pintaan kun aika käy vähiin. Tosin en ole palaamassa sinne, etsin uuden työpaikan.
Oman mielenterveytesi vuoksi jää vaikka hetkeksi kortistoon jos et saa oltua siellä töissä sitä aikaa että saat toisen paikan.
Jos et halua mennä samalle lääkärille, mene terveyskeskukseen tai yksityiselle.
pitkälle sairauslomalle mut laitetaan? Mietin vaan. Antaakohan ne mulle töistä potkut? Mitä ihmettä mä tekisin elämäni kanssa :(
ap
rukoile Jumalaa, että tilanne muuttuisi