Voiko mielestäsi antaa lahjaksi vastasyntyneelle
Lindexin lastenvaatteita? Ovatko halpis kaman maineessa? Entä H&M? Minusta kuitenkin Lindeksillä nättejä vaatteita ja järkevän hintaisiakin.
Kommentit (6)
Minusta siellä on tosi kivan näköisiä vauvan vaatteita, joten huolisin ilomielin.
miks ei vois antaa??????????
Ei ole kamalasti kokemusta ja ajattelin, että onko äidit yleisesti sitä mieltä, että pitäisi olla ns. merkkivaatetta. Olisin halunnut muistaa montaakin tuttavaani pienellä lahjalla(minusta tosi ihanilla lastenvaatteilla), mutta olen ollut epävarma tästä merkkiasiasta. Henkilökohtaisesti pidän Lindexin vaatteita ihan laadukkaina.
Vaikken itselleni koskaan osta Lindexistä vaatteita, ja H&M:stäkin hyvin harvoin ja silloinkin vain esim. toppeja tai sukkia, niin vauvanvaatteet on asia erikseen. Niitä kyllä ostan hyvillä mielin. Ovat nättejä ja hinta-laatusuhde hyvin kohdallaan eikä niiden tarvitse kestää vuosia.
Olen 2-vuotiaan tytön äiti ja ystäväpiirissäni on todella paljon pikkulasten äitejä ja varmaan jokainen heistä ostaa lapsilleen vaatteita myös näistä ns. halpiskaupoista, siitäkin huolimatta, että itse pukeutuvat merkkivaatteisiin.
Itselleni olisi ainakin hyvin kelvanneet Lindexin vatteet juuri noista mainitsemistasi syistä.