En enää ihmettele miksi kotiäidit ovat niin tyhmiä.
Olen äitiyslomalla ja rauhassa saan olla vain nukkuessani jos sittenkään. Uutisia ei ehdi katsoa koska aina tulee joko lastenohjelmaa tai lapsen nukkumaanmenoaika samaan aikaan. Nytkin on kahden viikon sanomalehdet lukematta, perkele. Onneksi pääsee töihin levähtämään jo 7kk päästä.
Kommentit (25)
vaikka mitä, koti oli siisti ja lapset onnellisia. Av-palstasta olen nyt riippuvainen enkä ehdi enää lapsia ja kotia hoitamaan. ap
että kotiäidit ois tyhmiä..ei mulla ainakaan oo ongelmia sovittaa kotiäitiyttä ja muita sosiaalisia suhteita ja harrastuksia yhteen...sä et vaan osaa organisoida sun päiviä oikein, jos aikaa ei oo ees lehtien lukuun..
tyytyväinen äippä
Joka käyttää itsestään sanaa ÄIPPÄ on pakko olla tyhmä. Yrität vaan esittää muuta!
kotimme kiiltäisi, olisin ehtinyt jo järjestellä valokuvat vuodelta 2003-2009 ja lapsetkin tykkäisivät kun äiti olisi läsnä myös henkisesti.
on muunnelma sanasta äiti...jos et sitä tajunnut...
Olen ollut kahteen otteeseen 2 vuotta kotona, ja mun pitää sanoa, että silloin ehti lukemaan Hesarin kannesta kanteen, surffata netissä, käydä vaateostoksilla, kyläilemään sukulaisissa ja tutuilla yms. Ja silti ehdin lasten kanssa ulkoilemaan, leikkimään ja vaikka mitä.
Noi 2x2 kotiäitivuotta olivat minulle ihana hengähdystauko työelämästä ja ihanaa aikaa kotona lasteni kanssa.
Nyt olen palannut työelämään, tosin en tee ihan täyttä päivää. Ja elämä on edelleen ihanaa, mutta kyllä kyläilyt, ylimääräiset kaupoissa juoksut, netissä surffailut ovat taakse jäänyttä elämää. Ja Hesarikin jää aamuisin aina kesken, eikä ole enää mahdollisuutta päivällä jatkaa lehden lukua. Vaikka töissä viihdykin, niin joskus kaipaan noita kotivuosia, ja esim. perhekerhoa jossa tavattiin ihania kotiäitejä.
Eli älähän valita, kaikki on susta itsestäs kiinni.