Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet pössyttelijöistä? niistä jotka chillailee lähes joka päivä

Vierailija
12.11.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni olen hyvässä asemassa eikä polttelu ole siihen vaikuttanut. Joku 5 vuotta olen tätä harrastanut ja täytyy sanoa että ihmettelen miten asiaa pidetään laittomana samalla kun alkoholi(aivoliuotin) virtaa lähes joka kodissa. Tekopyhää!

t.33v

Vierailija
2/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kerran, pari vuodessa. Johtuu siitä, etten enää mielelläni sekoita päätäni millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea valitsemallasi tiellä

Vierailija
4/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä, mutta suren sitä että hän pössyttelee.

Chillailu on oikeastaan aika kaukana tuosta riippuvuustaudista. Siihen kuuluu paljon enemmän hermoilua, riitelyä, yksinäisyyttä ja avuttomuutta kuin chillailua.

Mieheni ja sitä kautta perheen elämä kiertää kehää tämän saman aiheen ympärillä. Minusta hän tuhoaa aivonsa ja persoonansa. Itse hän vuoroin vähättelee asiaa, välillä yrittää lopettaa ja välillä pitää elämäntapanaan joskus suorastaan hyveenään.

Tätä on jatkunut yli kymmenen vuotta. Hyvää en ajattele pössyttelystä, en. Mutta päivittäispössyttelijöitä pidän vain jollain tapaa sairastuneina ihmisinä.

Onneksi tuo sairaus(toisaalta oma valinta) on vain yksi osa elämäämme..se vie meiltä paljon, mutta ei sentään ihan kaikkea.

Vierailija
5/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä, mutta suren sitä että hän pössyttelee.

Chillailu on oikeastaan aika kaukana tuosta riippuvuustaudista. Siihen kuuluu paljon enemmän hermoilua, riitelyä, yksinäisyyttä ja avuttomuutta kuin chillailua.

Mieheni ja sitä kautta perheen elämä kiertää kehää tämän saman aiheen ympärillä. Minusta hän tuhoaa aivonsa ja persoonansa. Itse hän vuoroin vähättelee asiaa, välillä yrittää lopettaa ja välillä pitää elämäntapanaan joskus suorastaan hyveenään.

Tätä on jatkunut yli kymmenen vuotta. Hyvää en ajattele pössyttelystä, en. Mutta päivittäispössyttelijöitä pidän vain jollain tapaa sairastuneina ihmisinä.

Onneksi tuo sairaus(toisaalta oma valinta) on vain yksi osa elämäämme..se vie meiltä paljon, mutta ei sentään ihan kaikkea.

Vierailija
6/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin tällöin jees. itsekin opiskelijana ollessa silloisen poikaystävän ja parin muun kämppiksen kanssa aina rentouduttiin toisinaan. opiskelin englannissa missä toi touhu oli jo silloin aikoinaan ihan arkipäivää opiskelijapiireissä. suomeen paluun jälkeen jäi sekin homma.

Vierailija
7/7 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ovat jotain yksinkertaisia, pikkurikollisia yhteiskunnan elättejä.