Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alapään pienennysleikkaus?

Vierailija
12.11.2009 |

tässäpä ajattelemisen arvoista asiaa sellaista toimenpidettä harkitseville naisille tai sellaista alati kinuaville miehille (joille ei takuulla ole juolahatnut mieleen minkälasia riskejä vaatisivat naisensa ottamaan):

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2009111110581441_se.shtml

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Kaupalliset mielikuvat ja sosiaaliset paineet vieraannuttavat ihmisten käsitystä normaaliudesta. Ihmisten pitäisi saada lisää tietoa normaaleista eroista naisen ruumiinrakenteessa, toteaa professori Philip Steer, yksi artikkelin kirjoittajista. "

No, minä olen huomannut väljentyneen vaginan haittaavan huomattavasti nautintoani.

Miten se liittyy kaupallisiin mielikuviin ja sosiaaliseeen paineeseen? Ja mitä tuo tieto normaaleista eroista? Eroista eri yksilöiden kesken vai ennen ja jälkeen synnytyksen?

Ihan puuta heinää. En ikinä ehdottaisi tai painostaisi vaimoa tuollaiseen tiukennusleikkaukseen.

Näillä vehkeillä mennään mitä on tai sitten lopetetaan jos ei toimi.

Vierailija
2/3 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tallainenkin juttu on julkaistu.

Onhan se aika paljon kyllä jos "pelkän" seksielämän pilalle menon takia menee tuohon leikkaukseen.

Siinä on suuria riskejä kyllä. Eikä se varmastikaan tunnu samalta senkään jälkeen, aina tulee arpikudosta ja hermotukset katkeilevat.

Kuitenkin, jos vialla on muutakin niin tiukennus lienee paikallaan. Esim. minulla laskeumavaivaa, stressi-inkontinenssi ja koko hoito yhden synnytyksen jälkeen.

Gynekologit sanovat että jos muutakin vaivaa on niin silloin tuollainen leikkaus lienee hyödyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkonevat kivespussit.