Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pelottaa tuo miten välinpitämätön mieheni on

Vierailija
11.11.2009 |

1,5v kuumeessa. Nousee noin 39,2 ja laskee lääkkeellä. Lisäksi hyvin pientä nuhaa ja yskää. Tamiflu aloitettu nyt illalla. Eilen illalla siis nousi tuo kuume.

Olen ihan varma, että mies ei edes yöllä älyäisi tarkistella tytön vointia ja muutenkin.... :/

Nyt illalla kysyi, että olenko suunnitellut perjantaiksi jotain ohjelmaa. Kysyin ihan hölmistyneenä, että ai olenko. No varmana olenkin, kun lapsi on noin kipeä ja kaksi muuta lasta varmaan saa saman taudin itselleen vielä.

Että mitäköhän sitä olisi pitänyt perjantaille suunnitella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä pelkoon tuon taudin osalta tällä hetkellä, vai mitä?

Pää kylmänä nyt vaan. Sun mies ei kai lue vauvapalstaa niin ei tajua hysterisoida. EHkä sunkaan ei kannattais?

Vierailija
2/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt vaikka puolen tunnin lenkillä tai tunnin?? miks kaikki pitää heti ottaa niiiiin negatiivisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olekaan huolta sinänsä. Mutta silti tuntuu niin kurjalta kun toinen ei vaan käsitä huolta. :(

Alkuillasta mies sanoi, että hän taitaa lähteä uimaan. Minä sanoin, että et taatusti lähde ja mies ihmetteli, että mihin häntä kotona tarvitaan. Sanoin, että haluan olla illan kotona niin etten ole yksin kolmen lapsen kanssa, koska olen jo koko päivän hoitanut heitä yksin. Ja mies oli jo ma ja ti omissa harrastuksissaan, ma itseasiassa juuri uimassa.

Vierailija
4/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan ajattele asioita aina samalla tavalla kuin naiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi