Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on suosikki huutispakettisi?

Vierailija
11.11.2009 |

Olen keräämässä huutispakettia 86-98 cm vaatteista. Ajattelin tehdä paketin kahdesta koosta esim 92-98 cm ja jättää pois ulkovaatteet ja kengät sekä kesävaatteet. Vaatteita ajattelin laittaa reilu 20 kpl ja lähtöhinnaksi 29 e ilman hintavarausta. Olenko oikeilla jäljillä? Merkkeinä on mm. Katvig, Benetton, L&B, Zara, Kappahl ja Lindex.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaatteet suunnilleen yhtä kokoa juuri tuo esimerkkisi mukainen.

Helposti yhdisteltäviä värejä. ja esim.collegepukuja (housut+paita/takki) samaa "sarjaa"..

ei ulkovaatteita tai kenkiä eikä muun kauden vaatteita (esim. kesävaatteita).

Sinuna laittaisin lähtöhinnaksi ehkäpä vähän vähemmän, olettaen että sinulla on oikeasti tarkoitus päästä vaatteista eroon eikä rahastaa...

Tai riippuu tietysti vaatteiden kunnosta?

Vierailija
2/3 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta muistathan kuvata vaatteet yksiväristä taustaa vasten. Kiitos. Usein bongaa paketteja, joihin kuvattu tuotteet jotain älytöntä,kirjavaa pussilakanaa vasten. Paketin sisältö ei kiinnosta pätkän vertaa, jos tuollaisen törmää. Heti seuraavaan kohteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut tosi isojakin vaatepaketteja ja vieroksun näitä tyyliin 86-104 cm -paketteja. Haloo, en halua 86 senttisen kaappia täyteen vaatteita kahden vuoden päähän... Eli just tuo kaksi kokoa on ihan hyvä tyyliin 86-92 tai 98-104.

Jos vaatteet on kauniita, hinta nousee pienemmälläkin lähdöllä taatusti yli tuon 29 Euron. Muista silittää vaatteet kuviin. Ryppyset näyttää aina huonommilta ja vain tositrokari osaa ohittaa ryppyisyyden saadakseen halvalla hyvää vaatetta.

Itse ostin taannoin 86 vaatekappaletta sisältävän paketin 100 Eurolla postareineen. Yhtään huonoa tai kulahtanutta ei ollut mukana. Osa oli jopa käyttämättömiä. Siinä tuli vuodeksi vaatevarasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme