Mieheni kasteli vuoteensa. Mikä sitä vaivaa?
Heräsimme aamulla ja huomasimme mieheni virtsanneen alleen yön aikana. Hän ei ollut erityisen väsynyt, eikä minkään aineen vaikutuksen alla. Mieheni on tietenkin älyttömän nolona ja minä enemmän huolissani. Lääkäriin mies ei tietenkään suostu soittamaan.
Mutta minusta tuollainen ei ole oikein tavallista. Ainakaan itselleni ei ole koskaan käynyt niin, eikä miehellenikään ennen tätä.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Mistä tässä voisi olla kyse?
Kommentit (11)
ehkä 4promillen humalassa..oltiin vielä kaverien luona kylässä..heräsin kun alkoi ihme "ropina" kuulumaan..siihen patjalle vaan losotti ja täydessä unessa oli..siirsin omaa patjaani hieman kauemmas :P
kyllä oli aamuna nolona..
mut sinuna koittaisin saada miehen lääkäriin, kyllä selvinpäin ja terveenä pitäis kusihätään herätä.
Itselleni on melkein käynyt niin. Useammankin kerran.
Olen juuri havahtunut ennenkuin lirahtaa.
Epilepsiakohtauksessa voi käydä noin ? Lääkäriin veisin...
Jos olisi ollut oikeasti vain niin kova pissahätä, melkein luulisin, että hän olisi nähnyt esimerkiksi unta pissahädästä ja "vedenheitosta" ja sitten herännyt heti kun on alkanut petivaatteet kastua.
Eikä hän ollut tosiaan herännyt märkyyteen?
voisiko olla pissatulehdus? silloin saattaa yöllä huomaamatta mennä pissa sänkyyn ettei itse herää ollenkaan...
Näki unta rakastajattarestaan joka suostui pissaleikkeihin. Siksi niin nolona eikä suostu lääkäriin. Istu ny ales ja jos toistuu niin sitten viet korvasta lekurille. Kerrasta ei kannata musta huolestua.
7v pissasi housuunsa. Ei ole niin tehnyt moneen moneen vuoteen... Tänään alkoi sikainfluenssa. Tuli vaan mieleen että voiko näillä olla jotain yhteyttä...? Eli pissaa epähuomiossa housuun, koska on tulossa kipeäksi?
Painostin ukkoa lääkäriin ja esitin sanojeni painoksi teidän mielipiteenne. Mies taipui lopulta soittamaan ajan lääkärille, jonne pääseekin jo huomenissa. Kiitos siis mielipiteistänne!
Ap
aika mahtavaa x)