myisittekö te okt ?
asuttu 10v kohta okt:ssa, 12 kilsaa keskustaan eikä paikallisliikennettä kulje täällä. Tarkoittaen että olen LOPEN KYLLÄSTYNYT tähän kuskaamiseen (3 teiniä ja yksi eskarilainen) eikä sosiaalista elämää VOI olla. Helpottaisi 3-4v päästä kun ajokortteja rupeaa olemaan. En tiedä jaksaako siihen asti.? Monta kertaa viikossa (päivässä) on harkat jollain (eikä lähellä asu muita että voisi ajaa vuorotellen) ja tietty jatkuvast sanon EI ylimääräisille kyyteille (ei sekään mukavaa kun tiedän et kaverit tärkeitä). Päivät menee suunnitellessa kuka vie ketä ja miten sit joku muu pääsee jonnekin. Plus mun vuorotyö. Kääk. MUTTA onhan talo ihana, oma rauha, iso tontti ja kesällä kun istun terassilla unohdan (melkein) minkälaista kaaosta voi olla. Olen alkanut katsoa myynnissä olevia kohteita ja mennäänkin katsomaan pe yhtä paritaloasuntoa. Nyt 8h+k ja siellä 6h+k. Miehelläkin 2 teiniä ennestään. On 5,5kilsaa lähempänä keskustaa, paikallisbussit kulkee usein, mutta pieni tontti. Sit mietin tuleeko kova ikävä taloa jonka ollaan itse rakentaneet?? kellään kokemusta? vaikka onhan muutto edessä n 4-5vuoden päästä silti kun kaikki 5 teiniä asuu muualla ja meillä vain yksi lapsi kotona....vaikeeta???