Onko minulla aivokasvain, kun viikon ajan on melkein joka aamu
särkenyt päätä? Särky alkaa pian ylös nousemisen jälkeen ja on vähän niinkuin kova paineen tunne otsasta korviin ja niskaan. Päänsärky yleensä helpottaa päivän mittaan, mutta korvia särkee välillä iltaisinkin (esim. nyt).
Juu on minulla vähän flunssaakin ja tiedän että päänsärky yksin on harvinainen oire aivokasvaimessa, mutta silti pelkään että tämä on kasvain.
Mitä sanovat av-"lääkärit"?
Kommentit (7)
Minulla oli samantyyppisiä oireita+ että huimasi aika rajusti päätä kallistaessa. Oksensin myös. Olin aivan varma että minulla on aivokasvain ennen kuin menin lääkäriin. Eipä onneksi kuitenkaan ollut. Tasapainokivet jossain korvissa (?) olivat pois paikaltaan tmv.. Lisäksi hartiat ja niska jumissa. Helpotti kun kävin hieronnassa, siitä oli todella apua!
En siis usko että sinullakaan mitään vakavampaa. Päänsärky kun voi johtua ihan mistä vaan, harvemmin kuitenkaan kyseessä kasvain.
Kun on parikymmentä paljon todennäköisempääkin vaihtoehtoa ennen "aivokasvainta". Lainausmerkeissä, koska ei ole olemassa yhtä ainoaa "aivokasvainta. Paljon todennäköisemmin sinulla on esim. sinuiitti.
Mutta varaa ihmeessä lääkäriin aikaa, jos oireet eivät ala hellittämään, kyllä jatkuva päänsärky tutkia pitää.
aika monta aivokasvainpotilasta olen tavannut mutten muista ketään jolla oireena olis ollu korvasärky
löytyy niskasta. Eli ns. jännityspäänsärkyä. Jos ois kasvaimesta kyse, niin olisi varmaan muitakin oireita, riippuen siitä missäpän aivoja tämä kasvain olisi. Päänsäryn luulisi olevan myös tällöin erittäin kovaa.
Tiesitkö, että päänsärky on hyvin harvoin oire kasvaimesta? Jos särkee aamuisin, olet nukkunut huonossa asennossa, huono tyyny, huono ilma jne muita syitä.
Onko ääni tukkoisen tuntunen? Sattuuko otsaan/kasvoihin kun koputtelet tai kumarrut?