Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka nuorina ja tyhminä meni tekemään lapsia täydellisen idiootin kanssa?

Vierailija
10.11.2009 |

Nyt sitten saa kai loppuelämän kärsiä kun ei nuorena tajunnut mikälaisen miehen kanssa niitä lapsia kannattaa tehdä :(

Ja olen siis eronnut, jo kauan sitten mutta eihän se mikään taikaratkaisu ole sekään. Mies on edelleen ihan samanlainen ääliö, itsekäs ja rahoissaan pyörivä muusta maailmasta tietämätön sika !! Arghh !!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän mies hoida muutakun lapsia viikonloppuisin,ei teidän kahden tarvitse juurikaan olla tekemisissä,välttämättömät vain.etsi uusi mies:)

Vierailija
2/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viime hetkellä tajusin livistää ja nyt minulla on aivan upea mies! Voi kun olisin silloin nuorena tiennyt millaisia miehiä voikin olla niin en olisi siihen luuseriin edes vilkaissut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tyhmiä ? Periytyikö geenit. Onneksi oma mieheni on suhteellisen fiksu niin lapsetkin on fiksuja.

Vierailija
4/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tyhmiä ? Periytyikö geenit. Onneksi oma mieheni on suhteellisen fiksu niin lapsetkin on fiksuja.

Vierailija
5/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on onneksi fiksuja mutta pelkään että he omaksuvat samaa naistenvihaa mitä exä viljelee :(

Ja on uusi mies, upea ihana oikea Mies joka arvostaa elämänsä naisia ja ottaa vastuun omasta elämästään. Ni-in, jos olisin edes tiennyt minkälaisia miehiä on olemassa!

Onnellinen olen lapsista mutta tuo exä..saispa vaihtoon mutta ei. Asian kanssa on vaan jotenkin elettävä.

Vierailija
6/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen persoonallisuushäiriön omaava mulkku nyt sitten vie tapaamisajat jatkuvasti uuteen oikeuden käsittelyyn ja tekee aiheettomia lastensuojeluilmoituksia... että sellasta, hieno mies, oikea löytö. Ei hänen 22v uusi onnensa taida vielä tietää, että mihin soppaan on lusikkansa lykännyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi