Miten käyttäydyt huolestuneena tai äkillisessä stressitilanteessa?
Jos esim. lapsesi olisi vakavasti sairas, etkä tiedä mikä häntä vaivaa ja parantuuko hän, niin miten siinä tilanteessa käyttäydyt?
Oletko helposti suutahtava tai kiukkuinen? Tiustkitko miehellesi?
Kommentit (9)
Mies tuossa lähti renkaat ruopien pois kun vähän vaan kiukkusin sille. :(
En voi mitään, olen huolissani lapsesta, joka sai aamulla sen sikainfluenssarokotteen. Ja oirehtii vähän liikaa siihen rokotteeseen.
Mies tuossa lähti renkaat ruopien pois kun vähän vaan kiukkusin sille. :( En voi mitään, olen huolissani lapsesta, joka sai aamulla sen sikainfluenssarokotteen. Ja oirehtii vähän liikaa siihen rokotteeseen.
Mutta siis, sellaisessa tilanteessa menen paniikkiin. Mutta jostain rokotteesta en.
niin mä saan hedarin nanosekunnissa. Se vaan tulee, ei voi mitään. Suuttuminen ja kiukuttelu ei kuulu mun tapoihin.
Kylmä jopa, kunnes saan lisää tietoa ja voin hiukan rentoutua. Sama onnettomuustilanteissa.
Samalla ärsyynnyn siitä, että miehestä taas tulee yhtäkkiä ihan täysin avuton. Itse olen kriisitilanteessa juurikin äärimmäisen keskittynyt ja kaikki mahdolliset asiat yhtäkkiä huomioiva.
Minusta tulee hyvin keskittynyt ja äärimmäisen rauhallinen. Eli ihan erilainen kuin mitä normaalisti olen.
Mulla on kaksi kertaa sattunut sokki. Kummallakin kerralla oli jäätävän rauhallinen ja toimintakykyinen.
Toinen oli liikenneonnettomuus ja toinen lapseeni liittyvä asia.
kun ikinä ei ole sattunut mitään. Suht rauhallinen olin kun vauvan kanssa olin sairaalassa ja ihmeteltiin vauvan hängitystä, itku tulee helposti, siis todella helposti, räjähdän helposti, mutta olen rauhallinen muuten.
Jos olen kiireinen ja on stressiä, tiuskin. Jos taas lapsi on sairaalassa (vakavan asian takia), minusta tulee lähinnä apaattisen surullinen ja hiljainen, siivoan kotona konemaisesti enkä kykene katsomaan esim. telkkaria, en pysty keskittymään mihinkään.
ja äärimmäisen rauhallinen. Eli ihan erilainen kuin mitä normaalisti olen.