Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä todella kauniista tyttövauvojen haalarista!?

Vierailija
10.11.2009 |

Meille on tyttö tulossa kahden pojan jälkeen ja halu ostaa kauniita vaatteita on suuri :)

Oletko nähnyt jossain kaupassa kauniin, tyttömäisen, vauvojen haalarin? Kyllä juu, saa olla vaaleanpunaista :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja tosi söpö. Paljollako ostat?

Vierailija
2/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

T: Infektioastmaisen lapsen äiti, jonka lapsi sai juuri tästä syystä si-rokotteen. Lääkäri suositteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli semmoiset irroitettavat tai kiinni laitettavat toppatöppöset ja tumputkin mukana. Tosi suloinen!

Vierailija
4/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoppa tuolta! ihania½

Vierailija
5/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli semmoiset irroitettavat tai kiinni laitettavat toppatöppöset ja tumputkin mukana. Tosi suloinen!

Kilometrin päähän paistoi, että kyseessä on halpishaalari ja muutenkin jotenkin... no ei nyt tosiaan mitään ihania. tietysti jos pelkästään riittää se, että on vaaleanpunainen niin ehkäsitten.

Vierailija
6/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mielummin uuden, kiitos kuitenkin!

T: Ap

Vierailija
7/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan välillä merkkivaatteita, mutta myös halpiksia. Katson hinta-laatusuhdetta ja ulkonäköä. Tuo Lidlin haalari on aivan ihana, vaikka jotkut tuotteet siellä onkin vähemmän ihania. Se, että se on ostettu Lidlista ja maksaa noin 10 euroa, ei tee siitä kamalaa, kuten jotkut kuvittelevat. Se on yksi kauneummista näkemistäni haalareista ja olen sentään shoppaillut ihan niissä kalliissa putiikeissakin! Myös muualla kuin Suomessa!

Vierailija
8/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan välillä merkkivaatteita, mutta myös halpiksia. Katson hinta-laatusuhdetta ja ulkonäköä. Tuo Lidlin haalari on aivan ihana, vaikka jotkut tuotteet siellä onkin vähemmän ihania. Se, että se on ostettu Lidlista ja maksaa noin 10 euroa, ei tee siitä kamalaa, kuten jotkut kuvittelevat. Se on yksi kauneummista näkemistäni haalareista ja olen sentään shoppaillut ihan niissä kalliissa putiikeissakin! Myös muualla kuin Suomessa!

Olen ostanut paljon vaatteita lapsille Lidlistä enkä todellakaan ole eläissäni ostanut ainoatakaan Ellen vaatetta lapsilleni. Ne on susirumia. Ei mikään ole törkeämmän näköistä kuin pikkutyttö ja Ellen lakkatakki. Oks.

Mutta ne Lidlin haalarit nyt vaan kertakaikkiaan näytti kauheilta.

Vierailija
9/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kertoi sen olevan Lidlistä ostettu. Oli kyllä suloinen, pehmoinen ja kuulemma Okötex-merkattukin.

Vierailija
10/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kuitenkin jotain "kaupunkityylisempää" tytölle. Ei tarvita vielä ulkoilussa. Toki lämmin pitää olla, mutta kaipaisin jotain ekstasuloisuutta siihen.

T: Ap

Vierailija
12/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vanhatapiowardrobe.com/epages/Kaupat.sf/en_GB/?ObjectPath=/S…

Jos linkki tulee huonosti, niin

http://www.vanhatapiowardrobe.com/ > Vanhatapio bebes > 2 sivu > Viimeinen tuote eli "Regal Overall"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme