Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä seksiä illalla/aamulla jos miehellä on ollut työpäivä?

Vierailija
10.11.2009 |

Meillä ei nimittäin koskaan ole seksiä arkisin, koska miehellä on kuulemma väsyttävä työ. Työ väsyttää ja sitten kotona lapset. Meillä ei ikinä ole arkisin, aamulla tai illala seksiä, mies ei jaksa. Myös viikonloppuisin, jos on joku isompi meno, tulee vieraita tms, ei voi olla seksiä, kun on muutenkin liikaa ohjelmaa.

Eli miehellä pitää olla suunnilleen päivä, pari ilman mitään tekemistä, että seksi nappaa. Seksiä meillä on ehkä 5-6 kertaa vuodessa.

Suostuuko teillä muut miehen seksiin silloin jos niillä on ollut työpäivä? Meillä ei tule kuuloonkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurinpiirtein kotioven avattuaan on valmis panemaan:)

Ikinä ei ole sanonut ettei jaksa.

Vierailija
2/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies harrastaisi seksiä mieluiten monta kertaa päivässä. Fyysisesti raskasta työtä tekee ja aina himot hyrrää.

Miehellä on yhdessä oltujen 10 vuoden aikana pari kertaa ollut tilanne, ettei ole halunnut seksiä. Molemmilla kerroilla suuri suru päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa ollut tilanne, ettei ole halunnut seksiä. Molemmilla kerroilla suuri suru päällä.

vaan seksittömyys suuren surun takia. ;)

Vierailija
4/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina sitäkin panettaa. Minä olen kotiäitinä ja yleensä minä en jaksa (arkisin).

Vierailija
5/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika harvoin sitä viikolla jaksaa illalla mitään touhuta. Aamulla on kiire töihin joten vielä vähemmän silloin mitään. Joten ymmärrän miestäsi vallan mainiosti. Kai itseä harmittaisi jos päivät olisi kotona mutta ainakin allekirjoittanut on aivan naatti pitkän työpäivän jälkeen. Onneksi miehellä sama niin ei tule erimielisyyksiä tästä asiasta...

Viikonloput ovat sitten asia erikseen :)

Vierailija
6/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla miellä ei onnsistu kun lapset pyörii jaloissa, seksiä on meillä iltaisin lasten mentyä nukkumaan.

Arkena ja viikonloppuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän