Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako YTHS:ltä minkäänlaisia lapsettomuushoitoja?

Vierailija
10.11.2009 |

Mulla on PCO enkä ovuloi. Saakohan YTHS:ltä jotain hormoneja, jotta saisi oviksen liikkeelle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoniarvot, mutta ennen clomeja piti miehen käydä antamassa spermatesti, koska minusta ei mitään vikaa löytynyt. Ja mies sitten kävi antamassa sen yksityisellä klinikalla. Siinä sitten olikin häikkää, joten YTHS:n gyne passitti julkiselle. No tulin sitten raskaaksi, ennen kuin sinne ehdittiin ja tulin toisenkin kerran, joten nyt kaksi lasta, joten se siitä sitten:)

Vierailija
2/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin soittaa ja varata ajan. Sanonko ajanvarauksessa, että kyse on jostain lapsettomuusongelmasta? Vai saankohan ajan, jos sanon vain haluavani gynekologille?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynejä? Treelta lähti se ainut jo muutama vuosi sitten pois. En tiedä, miksei uutta ole palkattu tilalle.

Vierailija
4/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynejä? Treelta lähti se ainut jo muutama vuosi sitten pois. En tiedä, miksei uutta ole palkattu tilalle.

Vierailija
5/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kaupungissa on vielä gyne, jossain taas ei. Ja samaa maksua maksamme YTHS:lle joka syksy :-(

Vierailija
6/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt YTHS:llä gynekologisissa tarkastuksissa ihan vain yleislääkärillä, mutta tosi mukava ja hyvä lääkäri on ollut hänkin, ja tarpeeksi on tiennyt alapään asioista ainakin minun tarpeisiini

Vierailija
7/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla treella ihan yleislääkärillä gynekologisissa tarkastuksissa. Ihan ultrannutkin yms. Mutta silti ketuttaa, että jossain tarjolla erikoislääkärin palveluita jossain taas ei.

Vierailija
8/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse kävin oli kaksikin gyneä. Kuparin Marja ja joku Anttila (Leena??). Molemmat oikein mukavia naisia. Sen sijaan ennen Kuparia oli L.V. joka nykyään ainakin Koskarissa ja se äijä taas puhui ainakin ihan sopimattomia ja käsittelynsä jälkeen jouduin käymään Hatanpäällä tarkistuksessa illalla, kun aloin vuotaa :-( Jäi ikuisesti harmittamaan etten tehnyt valitusta kuin YTHS:lle hänestä. Olin niin järkyttynyt käynnistä ja itkin ihan hysteerisesti monta päivää.

Vierailija
9/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli Marjatta Anttila.

Vierailija
10/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi otatti jonkin verikokeen ja totesi, että "kyllä tässä kuussa on ovulaatio tapahtunut". SIinä kaikki.

Vierailija
11/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain terolut-kuurin menkkojen käynnistämiseksi ja clomifen -reseptin. Kovin pitkään siellä ei kuitenkaan hoideta, sain sitten lähetteen naistenklinikalle. Gyne sanoi, että niillä ei resursseja niin tarkkaan seurantaan, kuin useampi clomikuuri vaatisi. Mulla myös PCO.

Vierailija
12/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas "kokee sitä tarvitsevansa". Ko. lääke vaatii ehdottomasti ultraseurannan ja perusteelliset tutkimukset ja tietysti miehen spermatutkimuksen. Turha alkaa syödä Clomeja, jos miehellä ei siittiöitä tms...

ja sata gyneltä myös pyydettäessä hormoneja. Mitään varsinaisia inseminaatioita tms ei siellä tehdä. Mutta jos esim koet tarvitsevast Clomifenit, niin voit toki pyytää sieltäkin.

Sain aikoinaan oman lähetteeni julkisen puolen lapsettomuushoitoihin YTHS:ltä ja ennen kuin hoitoihin pääsin, kävin ultrassa YTHS:llä ja gyne kirjoitti Clomeja+Teroluteja minulle siellä jo.

Vierailija
13/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää Treella. Kuparilla kävin itsekin aikoinaan.

Vierailija
14/14 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sata gyneltä myös pyydettäessä hormoneja. Mitään varsinaisia inseminaatioita tms ei siellä tehdä. Mutta jos esim koet tarvitsevast Clomifenit, niin voit toki pyytää sieltäkin.

Sain aikoinaan oman lähetteeni julkisen puolen lapsettomuushoitoihin YTHS:ltä ja ennen kuin hoitoihin pääsin, kävin ultrassa YTHS:llä ja gyne kirjoitti Clomeja+Teroluteja minulle siellä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi