Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi etällä, ollut perjantaista asti kuumeessa, eikä etä suostu viemään lääkäriin. Mitä tehdä??

Vierailija
10.11.2009 |

2-vuotiaasta lapsesta kyse. Lähti siis etälle perajantai-iltana, jolloin kuume oli juuri noussut. On edelleen kuumeessa, mutta etä ei vie lääkäriin. Lapsi tulee kotiin vasta perjantaina. Mitä mä voin tehdä??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että lapsen sairaus ei ole tapaamisen este lain mukaan. Teillä on nyt väliaikaismääräys ja ap:n tilanteen huomioon ottaen hän ei voi tätä väliaikaismääräystä rikkoa, koska rikkomisella voi olla jatkokäsittelyn kannalta tuhoisat seuraukset. Asiat eivät ole tällaisissa tilanteissa helppoja ja yksinkertaisia.

Tiedätkö ap, minkä verran kuumetta lapsella on? Onko muita mahdollisia oireita? Vaikka lapsella olisi sikainfluenssa, niin kotihoitoon hänet laitettaisiin kuitenkin.

Niin vaikealta ja varmasti kamalalta kuin ap:sta tuntuukin, niin sinun on luotettava siihen, että lapsen etävanhempi kuitenkin välittää lapsesta ja hoitaa häntä.

Tsemppiä ap!

Sille, joka moitti etä-termin käyttöä, niin perustelepaas miksi isistä saa huolettaa puhua etänä mutta äidistä ei?

Vierailija
2/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kuumetta? Jos lapsi voi periaatteessa ok, syö ja juo niin miksi viedä lääkäriin? Siellä on ihan tarpeeksi ryysistä muutenkin, joten ihan pelkän 3 päivän kuumeen vuoksi en vielä itsekään veisi lääkäriin. Se sinun exäsi taitaa olla ihan fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on niin pieni lapsi kyseessä ja sikaa liikkeellä mm. hänen pk:ssa, niin kyllä veisin itse! exä ei vaan "jaksa" viedä, kun asutaan niin kaukana (n.35km).

mutta jos muutkin ovat sitä mieltä, että olen turhaan hysteerinen, niin ei kai siinä sitten mitään...pelottaa vain pienen puolesta, ei ole rokotustakaan vielä saanut..

ap

Vierailija
4/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sinä hakemassa se lapsi sieltä ja toimita lääkäriin niin minä tekisin.

Et ole suotta huolissasi - toimi.

Vierailija
5/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sinä hakemassa se lapsi sieltä ja toimita lääkäriin niin minä tekisin. Et ole suotta huolissasi - toimi.

eikä muuten maksa elareitakaan.

ap

Vierailija
6/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kaikkesi että lapsi pääsee lääkäriin.

Vierailija
7/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun täälläkin joku oli sitä mieltä, ettei tarvitse vielä viedä??

ap

Vierailija
8/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei maksa elareita eikä jaksa vaivautua viemään lasta lääräkiin. Ei kuitenkaan anna lasta sinulle. Ristiriitaista. Onko ex töissä? Joutuu käyttämään lapsen lääkärissä jotta saa saikkulapun.

Vierailija
9/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun täälläkin joku oli sitä mieltä, ettei tarvitse vielä viedä??

ap

Parhaan diagnoosin saat aina netin keskustelupalstalta :D

Vierailija
10/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei maksa elareita eikä jaksa vaivautua viemään lasta lääräkiin. Ei kuitenkaan anna lasta sinulle. Ristiriitaista. Onko ex töissä? Joutuu käyttämään lapsen lääkärissä jotta saa saikkulapun.

en ole varma, onko ex töissä.

jossain vaiheessa ei ollut, sitten oli hetken, mutta mahdollisesti ei ole enää.

ap

Vierailija
11/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun täälläkin joku oli sitä mieltä, ettei tarvitse vielä viedä?? ap

Parhaan diagnoosin saat aina netin keskustelupalstalta :D

mutta kun mietin todella, että onko useampikin sitä mieltä, ettei vielä lääkäriin. itse kyllä olisin vienyt jo.

ap

Vierailija
12/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsen etu että vanhemmat ei kykene keskustelemaan edes lapsen asioista. Olisihan se ihan kohtuullista, että exä antaisi väliaikatietoja lapsen voinnista myös äidille. Mutta uskoisin että exäkin vie sen lapsen lääkäriin, jos alkaa vointi muuttua. Ei ne miehetkään ihan innoissaan hoida todella sairasta lasta. Tai sitten hän on niin pölvästi, että ei ehkä jatkossa kannata viikoksi sinne lasta päästää.

Vierailija
13/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsen etu että vanhemmat ei kykene keskustelemaan edes lapsen asioista. Olisihan se ihan kohtuullista, että exä antaisi väliaikatietoja lapsen voinnista myös äidille. Mutta uskoisin että exäkin vie sen lapsen lääkäriin, jos alkaa vointi muuttua. Ei ne miehetkään ihan innoissaan hoida todella sairasta lasta. Tai sitten hän on niin pölvästi, että ei ehkä jatkossa kannata viikoksi sinne lasta päästää.

mutta exä ei halua olla tekemisissä kanssani. ja tämä viikko siellä ei ole minun päätös, vaan oikeuden. itse en lasta viikoksi sinne laskisi. ja exä on muuten äiti, minä isä.

ap

Vierailija
14/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi annoit kuumeisen lapsen isälleen? Oli tapaamiset järkätty kuinka tahansa niin sairaan lapsen ei tarvi vaihtaa paikkaa

Vierailija
15/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex:llä ja tekisin omat johtopäätökset. SAnoisin vieväni tarpeen vaatiessa lääkäriin

Vierailija
16/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa tietoja exältä lapsen voinnista, otat tietoisen riskin. Voi olla si tai ihan mikä muu tahansa. Lapsi omaan kotiin.

Vierailija
17/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisia nössyköitä ja ap:n exän kaltaisia idiootteja??????????

saatana,lapsesta ei huolehdita,vaan tapellaan keskenään??

JOS lapsenne sattuisi nyt kuolemaan sikainfluenssaan,olisi se lapsiraukan onni,päästä parempaan paikkaan,jossa ei tarvitse sairaana olla tappeluväline.

Vierailija
18/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään ni mä olisin jo eilen vienny lääkäriin eli yritä saada lapsi lääkäriin mahollisimman äkkiä.

Vierailija
19/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit äiti, olisit hakenut sen lapsen sieltä vaikka väkisin. Tai ainakin käynyt tarkastamassa tilanteen.

tää haiskahtaa pahasti provolta. Et muka tiedä edes sitä onko lapsen äiti töissä vai ei? Ja lapsi on viikon äidillään, pitäähän sun olla selvillä miten mahdolliset päiväkotiin viemiset yms. hoituu äidin luona ollessaan.

Vierailija
20/26 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisia nössyköitä ja ap:n exän kaltaisia idiootteja?????????? saatana,lapsesta ei huolehdita,vaan tapellaan keskenään?? JOS lapsenne sattuisi nyt kuolemaan sikainfluenssaan,olisi se lapsiraukan onni,päästä parempaan paikkaan,jossa ei tarvitse sairaana olla tappeluväline.

muutenkin hyviä ideoita, mutta kun äiti ei tosiaan ota mitään kuuleviin korviinsa. luulenpa, että yritän vielä kerran ja sitten soitan lastensuojeluun.

ap