raskaustestistä kysymys
Kuinka moni on saanut raskaustesteistä negoja vaikka onkin ollut raskaana? Minkä merkkinen oli testi?
Mulla menkat viikon myöhässä ja raskausoireita on. Kahdesta testistä tullut jo nega. Toinen oli Apteekin oma raskaustesti ja toinen Clearbluen digitaalinen viikkonäyttö-testi... kamalaa tämä odottaminen,tuleeko menkat vai ei, kun kierto ollut nyt säännöllinen vielä... raskaus siis toiveissa täällä.
Kommentit (4)
RFSU-testillä ja tulos oli negatiivinen..raskausoireita on..nipistelyä alamahassa ja rinnat aivan älyttömän arat..mankat myöhässä pari päivää...roskis haamuviiva oli tullut, mut onkohan siihen luottaminen...
mutta mulla on aika sama tilanne... mulla on vaan kuukautiset jo pian kolme viikkoa myöhässä. Ja oireita on. Raskaus olisi toivottu mutta varsinaista yrittämistä ei ole ollut. viimeisen nega testin tein torstaina.
Mulla kaks testiä näytti negatiivista, tein ne kun kuukautiset oli noin viikon myöhässä. Kolmas positiivinen. Sen tein kun kuukautiset oli myöhässä noin 2vk. En muista minkä merkkinen testi mitäkin näytti, mutta käytin RFSU:n testejä sekä tutulta saamiani kätilöiden käyttämiä testejä.
Mulla on pitkä kierto ja epäsäännölliset kuukautiset, joten sen takia saatto olla tämmöstä..
Mutta on siis periaatteessa mahdollista kuitenkin olla raskaana. :)
ei tässä auta muu kuin odotella sitten vielä...
viimeksi kesällä mulla oli sama juttu, kolmesta raskaustestistä 1 näytti positiivista vasta kun olin rv 5+6. Se raskaus tosin meni kesken myöhemmin.
Odottelen ainakin ensi viikkoon sitten vielä, hermoja raastavaa tämä odottelu kyllä on!