Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut tarpeekseni Anttilan punaisista yöpaituleista!

Vierailija
09.11.2009 |

Niitä on nyt myyty vuosia muutamalla eurolla. Vielä kesällä nurkissa pyörii joku punainen paituli jossa ärsyttävät nallet tai muut pyörivät. Paituli on muuten kyllä hyvä lahjaidea ja maksaa vain muutaman euron.

Mitä mieltä te muut? Katalogissa taas nallepaituli 5.95 erä!!!

Huh,huh...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kukaan yskäise?

Vierailija
2/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on nyt myyty vuosia muutamalla eurolla. Vielä kesällä nurkissa pyörii joku punainen paituli jossa ärsyttävät nallet tai muut pyörivät. Paituli on muuten kyllä hyvä lahjaidea ja maksaa vain muutaman euron. Mitä mieltä te muut? Katalogissa taas nallepaituli 5.95 erä!!! Huh,huh...

Joka joulun alla huomaan samat kammotukset Anttilan kuvastossa ja mietin, että kuka kehtaa näitäkin antaa lahjaksi.. No, ap itselleen ja läheisilleen tietenkin. Voi kammo. Miks niitä on pakko ostaa, jos ne on vaivaksi? Mitä sä tarkoitat tuolla, että "kesälläkin vielä pyörii.." Onko nämä halvat paitulit sitten niin kertakäyttökamaa, että sinua ihmetyttää että onpa kesäksi kestänyt vielä?? Vai heitätkö yleensä roskiin talvella ostettuja vaatteita kesän tullen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina mieheni osti minulle parina vuonna tuollaisen joululahjaksi tyttären toivomuksesta, koska pikkutytöstätuollaiset nallet ym. ovat nin suloisia.

Toki tästä on joku 10v aikaa, ja sittemmin miehenikin on ollut sitä mieltä ettei tuollaisia välttämättä halua päälläni katsella, joten ei minua haittaa vaikka nitä kaupitellaankin.

Muta ymmärrän kyllä tunteesi, aikuinen nainen ei välttämättä tuollaisiin halua pukeutua.

Vierailija
4/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

letar efter honung...bina och bina snurrar runt honungen...och skogens konung ... ja a jagar flickor i joulupaituleissa....

Vierailija
5/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen jo 27v..eikä edes hävetä.En tykkää sellaisista "naisellisista"yöpaidoista