5-vuotias kuoli torstaina sikainfluensaan Oulussa
Asiasta uutisoi ensimmäisenä todennäköisesti Kaleva myöhemmin tänään.
Kommentit (50)
kun et tiedä siitä sitten juuri mitään.
Lietsot vaan paniikkia :(
Oletko kenties töissä sairaalassa?
Olen kyllä monta asiaa lukenut av:ltä ennenkuin tieto on ehtinyt uutisotsikoihin? Täytyy olla sairas jos tällaisilla asioilla leikkii...
No eikö se nyt ole yksi ja sama asia!
No ei todellakaan ole sama asia.
Liekö nyt kaikenlaista SI-hässäkkää sitten niin paljon, ettei olla "ehditty"?
Jos auton alle jäänyt kuolee sairaalassa sisäiseen verenvuotoon sanotko, että hän kuoli jäätyään auton alle vai että hän kuoli sisäiseen verenvuotoon?
Mitä väliä sillä on onko kuollut sikikseen vai sen aiheuttamaan juttuun.
olen minäkin uutiset aina lukenut eka ja sit vasta lehistä.
yhtä kuollut kummassakin tapauksessa
Lopputuloksen kannalta on.
Jos auton alle jäänyt kuolee sairaalassa sisäiseen verenvuotoon sanotko, että hän kuoli jäätyään auton alle vai että hän kuoli sisäiseen verenvuotoon?
Sikainfluenssalla sekä esimerkiksi keuhkokuumeella on todella iso ero.
Sikainfluenssalla sekä esimerkiksi keuhkokuumeella on todella iso ero.
Jälkitauti tai ei, niillä on ero.
Keuhkokuume voi olla jälkitautina vaikka aivan perus nuhakuumeellekin, on vissi ero sillä onko kuollut sikainfluenssa-tautiin vai keuhkokuume-tautiin jotka ovat täysin eri asia, on sitten tullut jälkitautina tai ei.
on ollut jo ennen sitä auton alle jäämistä, niin sitten tietysti on eri asia. Mutta jos se on tullut sen auton alle jäämisen seurauksena, niin kyllä sitten on kuollut auton alle jäämisen aiheuttamaan sisäiseen verenvuotoon.
Sama sikainfluenssassa. Jos kuolee itse tautiin tai jälkitautiin, jota taudin heikentämänä ei kestänyt, sitten on mielestäni kuollut si:aan.
Eiköhän ole ollutkin, jos siis se kuolinsyy, bakteerin aiheuttamat kun saadaan antibiootein hoidettua!
Keuhkokuume voi olla jälkitautina vaikka aivan perus nuhakuumeellekin, on vissi ero sillä onko kuollut sikainfluenssa-tautiin vai keuhkokuume-tautiin jotka ovat täysin eri asia, on sitten tullut jälkitautina tai ei.
Mua itkettää ja ahdistaa tää uutinen.
T: Yksi pienten viellä rokottamattomien lasten äiti!
ja luulee olevansa turvassa SI:n jälkitaudeilta. Niinhän ei tietenkään ole, koska tosiaan myös virus itse aiheuttaa keuhkokuumetta.
sait tälläisen tiedon,onko joku tuttu vai?jos ei vielä ole missään lehdissä tiedotettu.