Voiko mauttomampaa taloa olla ?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
siis niiiin mauton
Kommentit (42)
On kyllä aika rikasta tuo sisäpuolen pintasuunnittelu, en tätä paremmin sano. Itse tykkään pelkistetymmästä tyylistä, esim joku 30-luvun funkiskerrostaloasunto, ne ikkunat ja korkeat huoneet, oi joi! Kasarityyli ei muhun iske. Mutta kyllä mä tohon silti voisin muuttaa, perus-okt:ssa asutaan nyt. Ainakin siinä on tilaa, ehkä sen vois jo ihan tuon tilan ja uima-altaan vuoksi ostaa, jos olis rahaa, siis :)
Tyyli ei ollut ihan 2000-luvulta mutta eipä rtuo ihan uusi ollutkaan.
Olen paljon mauttomampiakin nähnyt.
Kiva, että jotkut laittaa vähän ekstraa... Ei varmaan ole funkkiksen tai skandinaavisen tyyln ystäville, ja osin menee proöystäilyn puolelle.
Mutta kuka maksaa Oulussa yli 2 miljoonaa omakotitalosta? Ei ole huimaavan suuri kohderyhmä ;)
Aika epätoivoista varmaan tuo myynti. Kuka ostaa jostain Oulusta tuollaisen hirvityksen?
ihan kaunis espanjalaistyylinen villa. Ei ehkä ominta tyyliäni, mutta vanhemmat pitäis tuosta varmaankin.
esim se takka ei sovi yhtään....
kenenköhän talo, ei varmaan juurikaan ole ostajia
skandinaavista niukkaa tyyliä mutta ei ollut missään tapauksessa mauton. Se oli oman tyylisensä, ja se tyyli piti kautta linjan.
Anttiinalta löytyisi varmaan sopivat kalusteetkin. Vesikin heti rannassa.
En sanoisi mauton mutta hirveä parketti,liikaa portaita ja tuollainen kauniit ja rohkeat tyylinen sisäparveke on liikaa. Kivat maisemat pihalta.
Taatusti melko haastava myytävä.
Vaatii ostajalta äkkirikastumisen ja huonon maun yhdistelmän. Saattaa tosin olla että niitä on enemmän kuin hyvällä maulla varustettuja äkkirikastuneita.
Miksi ihmeessä kuvitellaan, että tämä tylsä lasi-metalli-harmaa-valkoinen olisi ainoa oikea tyyli? Minusta on paljon rohkeampaa tehdä talosta runsaampi ja ottaa vähän riskiä. Kuka tahansa osaa kopioida Avotakasta sen tylsääkin tylsemmän tusinasisustuksen.
hyvin amerikkalaistyylinen... harvemmin suomessa näkee ihan ton tyylistä mutta jos kattoo amerikkalaista talokirjaa, on perinteiset talot juuri tuollaisia..
päässyt mälläämään rikkaan mutta tietämättömän rahoilla! Kaukaa katsottuna talo oli ulkoa ihan ok ja tonttihan on ihana, mutta!
Hirveästi hukkatilaa ja sellaista mitä ei voi järkevästi sisustaa....
t 235 tehoneliötä.