naurattaa ihmisten meuhkaamineen si-rokotuksista
on se niin kiva kun ei itse tarvii raahautuu tonne viimaan jonottelee tuntitolkulla jotain piikkiä. Siitä kun ei meille enään mitään hyötyä ole :) Se juna meni jo... ;) Itsellä toi sikainfluenssa testattiin positiviseksi viikko sitten. Lapsilla siis melko varmasti sama tauti, kun heillä se alkoi ensin. Toi sikainfluenssa oli oikeesti ihan ku mikä tahansa influenssa. Tosin itse ainoona perheestä sain tamiflut koska olen loppusuoralla raskautta. Ei tää tauti sentään mikään ebola ole... ainakin meidän perhe on vielä elossa...
Kommentit (7)
lääkefirmat ole vastuussa, mikäli rokotuksista aiheutuu sivuvaikutuksia. Minusta se on suorastaan pelottavaa! Edes rokotteen valmistajat eivät vastaa tuotteestaan, jonka ovat siis testanneet ja tuottaneet.
saattaisit itsekin meuhkata ja hakea piikin.
ei ole omaa kokemusta... eikä edes kukaan tuntemani ihminen ole sairastanut sikainfluenssaa... mutta silti en meuhkaa, enkä myöskään hae piikkiä itselleni enkä lapsilleni.
lehdistä, mutta ketään ei tunnu faktat kiinnostavan.. ihan perus ripulitautiinkin kuolee suhteessa kai enemmän ihmisiä kuin sikainfluenssaan. Mua ottaa niin päähän noi ylihysteeriset kaveritkin, jotka ei nyt ilmeisesti voi tulla meidän kuopuksen 3v synttäreille ensi sunnuntaina, koska heitä (perusterveitä ihmisiä) ei ole rokotettu ja eivät halua saada tartuntaa... (tuskin tuo enää 2 viikon päästtä ensioireista voi edes tarttua...)
Nimimerkillä keuhkotautien vuodeosastolla työskentelevä sh.
minua ei naurata se fakta, että siellä keuhkotautien osastolla on ihmisiä. Vaan minua naurattaa tämä hysterisyys. Nämä ovat kaksi eri asiaa.
en lähde rokotuttamaan perusterveitä lapsia.
Rokotteita käytetty NIIN vähän aikaa ja muutenkin tämä koko SI touhu mennyt yli hilseen.
Tavalliseenkin flunssaan (ts. jälkitauteihin) voi ihmiset kuolla.....
En pidä SI pelottavana enkä uhkana. Jos tulee niin, tulee. Ja toivotaan että siitä selviää hengissä kuten ap:n perhe :)
Sitä paitsi meilläkin oli jo joku flunssa, ties vaikka ois ollut SI... Kouluikäinen kuumehti toista viikkoa ja oli veto veks, itse oksentelin jne...