Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehen haluttomuudelle?

Vierailija
08.11.2009 |

Jos sekstailumme olisi miehestäni kiinni, rakastelisimme ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Mies sanoo olevansa liian vanha (ei ole edes 40 täyttänyt vielä). En usko siihen. Tiedän, että on monia tosi virkeitä ikämiehiäkin olemassa. Sitä ei vaan kiinnosta. Tiedän itse olevani seksikäs, kaunis ja hyväkroppainen. Monesti täysin vieraatkin miehet kehuvat minua. Seksi sujuu silloin, kun sitä meillä on. Mies ei suostu terapiaan tai lääkäriin. Mitä tälle voi tehdä? Lapset ei enää ihan pieniä, ja mies ei valita väsymsytäkään. Ei se osaa itse sanoa, mistä kiikastaa, eikä sitä kiinnostaisi kuulemma seksi senkään vertaa kenenkään muun kanssakaan. Itse olen paljon aktiivisempi. Pelkään, että tämä hajottaa avioliittomme... Mulle tulee tosi halpa olo siitä, että olen lähes aina aloitteen tekijä. Eikä mies sitten muutenkaan huomioi minua tai osoita kiinnostustaan minua kohtaan. Sanotte varmaan, että mies pettää - ei petä. Sanotte, että menkää terapiaan, no, mies ei lähde, vaikka uhkasin avioerolla, jos ei suostu terapiaan. Auttakaa nyt hyvät ihmiset. Mistä kyse? Testosteronin puutteestako?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku psyykkinen tai fyysinen juttu ja hänellä ei seiso tarpeeksi tanakasti.

Hän joutuu salaa ottamaan "nappia" ja jos ei ole ottanut niin pelkää ryhtyä toimeen.

Vierailija
2/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksiä on. Mutta seksi on ilotonta pakkopullaa hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen sitä testosteronin puutosta ja jonkin asteista masennusta. pakko se on kestää tääkin vaihe, kun on luvannut.

Vierailija
4/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testosteronitasonsa, jos saisi jostain lähetteen verikokeeseen. Mutta kun ei saa ja yksityislääkärille ei ole varaa... Huoh. Minusta vaan tuntuu, että en jaksa tätä kauaa. Mutta "hyvä", että muilla samoja ongelmia.

Vierailija
5/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 40v. fyysisesti todella hyvässä kunnossa oleva mies. Mies on muuten kaikin puolin läheinen, mutta seksiä ei ole piiitkään aikaan. Meillä saattaa olla joskus parinkin kuukauden tauko. Muutoin mies on hyvä, ei ole juoppo tai renttu, hyvä isä jne. Itsekään en ole mikään nymfo, mutta miehen haluttomuus loukkaa ja syvältä :-(

Vierailija
6/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 40v. fyysisesti todella hyvässä kunnossa oleva mies. Mies on muuten kaikin puolin läheinen, mutta seksiä ei ole piiitkään aikaan. Meillä saattaa olla joskus parinkin kuukauden tauko. Muutoin mies on hyvä, ei ole juoppo tai renttu, hyvä isä jne. Itsekään en ole mikään nymfo, mutta miehen haluttomuus loukkaa ja syvältä :-(

Se loukkaa TODELLA paljon :o( Ja on syvältä. Ja ärsyttää ja saa katselemaaan vieraisiin. Muutaman kerran olen jo pettänyt pahimmassa puutteessa ja taidan pettää taas kohta uudelleen.

Vierailija
7/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että ainakaan mun mies sun kanssa sekstailee. Ensinnäkään emme asu Suomessa :-D ja toisekseen ei se kerkeiskään.

Mies väittää/arvelee itse syyksi stressiä. Mene ja tiedä, eipä ole mikään mukava tilanne.

Vierailija
9/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää/arvelee itse syyksi stressiä. Mene ja tiedä, eipä ole mikään mukava tilanne.

[/quote]

Vierailija
10/15 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että ainakaan meidän kohdalla selitys olisi noin yksinkertainen kuin toinen nainen. Kuten sanoin, mies ei kertakaikkiaan edes ehtisi tapaileen toista. Kysymys on jostain muusta.

Vierailija
11/15 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä millaista seksiä olet tarjoamassa miehelle. Jos se on sitä yhtä ja samaa niin ei välttämättä kiinnosta. Meneppä erotiikkaliikkeeseen, tarjoa suuseksiä. Se varsinkin tehoaa.

Vierailija
12/15 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pari kertaa puolessa vuodessa. Nyt on 2,5 vuotta ilman seksiä oltu.

Ehdottelen miehelle, mutta saan pakit. Ei jaksa, ei halua jne. Mieluummin rupeaa nukkumaan jne

Ja loukkaa todella, olen jopa miettinyt halutippojen ostoa

Vierailija
13/15 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä millaista seksiä olet tarjoamassa miehelle. Jos se on sitä yhtä ja samaa niin ei välttämättä kiinnosta. Meneppä erotiikkaliikkeeseen, tarjoa suuseksiä. Se varsinkin tehoaa.

suuseksi on kivaa, mutta siihen se jää.

Vierailija
14/15 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodet vierii ja asia ei tule helpommaksi. Kokemusta siis 6 vuoden seksittömästä liitosta...

Vierailija
15/15 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä kävi mittauttamassa teston ja oli liian matala vapaan testosteronin määrä.

Sai lääkkeet.

Kannattaa siis ehdottomasti mittauttaa ne arvot. Lääkitys vaan sitten pirun kallis. Lääkäri kustannuksineen ja 3kk lääkkeet maksoi n. 700

Mutta testohan vaikuttaa miehillä muutenkin kuin vaan seksuaaliseen halukkuuteen eli on hyötyä muutenkin hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme