Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niin moni muka tietää sairastaneensa

Vierailija
08.11.2009 |

sikainfluenssan kun sitä ei ole testattu. Mistä siis voi tietää oliko se sikainflunessa, tavis influnessa vai ihan tavallinen flunssa kuumeen kera?????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena ja JOS nyt olisin sairastanut sellaisen taudin niin olisin varma, että kyseessä on sikainfluenssa. Mutta silloin ei ollut edes tavis influenssa vaan virusperäinen tauti.

Vierailija
2/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut influenssat on suljettu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten. Molemmilla oli aika kovaa yskää ja kuumetta, toisella ei edes kovin korkea kuume. Mutta outoa oli se, että siihen ei liittynyt mitään nuhaa. Lapset olivat viikon poissa hoidosta. Tälläistä ei meillä ole aiemmin ollut, joten ihmeteltiin, että mistähän on kyse. Olisko se voinut olla sikainflunessaa? Eivät kyllä valittaneet mistään säryistä.

Vierailija
4/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yskä ja ääni lähti, kesti yli viikon. Ei kuumetta.

4v ja 1,5v kuumeessa (likemmäs 39), yskä ja ääni pois. 4v oli kipeimmän oloinen muutenkin, nuutunut ja pari kertaa oli vaikea hetkellisesti hengittää mutta ei mitään pahaa kuitenkaan.

6veellä oli vähän yskää.

Miehellä myös hyvin tavallisen oloinen flunssa, hiukan kuumetta.

Ton taudin perään muutamia terveitä päiviä ja mulle ja kuopukselle tuli nuha. Eli itse flunssassa ei ollut nuhaa, mutta yskä tosiaan oli enkä muista koska ois ollut yskää ja ääni ei ole noin kadonnut varmaan ikinä.

Ja viikko tuosta tuli 4veelle pissatulehdus. Ei ole ikinä ollut joten en tiedä onko yhteyttä.

Lääkärissä kävin kahden pienimmän kanssa ,mutta ei ollut puhetta possuista.

Vierailija
5/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yskä ja ääni lähti, kesti yli viikon. Ei kuumetta. 4v ja 1,5v kuumeessa (likemmäs 39), yskä ja ääni pois. 4v oli kipeimmän oloinen muutenkin, nuutunut ja pari kertaa oli vaikea hetkellisesti hengittää mutta ei mitään pahaa kuitenkaan. 6veellä oli vähän yskää. Miehellä myös hyvin tavallisen oloinen flunssa, hiukan kuumetta. Ton taudin perään muutamia terveitä päiviä ja mulle ja kuopukselle tuli nuha. Eli itse flunssassa ei ollut nuhaa, mutta yskä tosiaan oli enkä muista koska ois ollut yskää ja ääni ei ole noin kadonnut varmaan ikinä. Ja viikko tuosta tuli 4veelle pissatulehdus. Ei ole ikinä ollut joten en tiedä onko yhteyttä. Lääkärissä kävin kahden pienimmän kanssa ,mutta ei ollut puhetta possuista.

Lääkäri määräsi Ventolinea yskään, mikä oli kyllä kamalaa kuunneltavaa, ei sellaista limaista vaan kamalaa keuhkojen pohjalta kumisevaa:(.

Vierailija
6/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kesti vain 2 päivää loppujen lopuksi), yskitti, nenä vuosi, oksentelin pari kertaa. Kausi-influenssa piikki saatu jo ja lääkärin mukaan influenssaa oireiden perusteella. Eipä siinä paljon vaihtooehtoja silloin jää.

Vierailija
7/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuume sahasi päivittäin 37,6 ja 38,2 välillä. Keuhko-oireita alusta asti, ei varsinaista yskää, mutta pistelyä, paineen tuntua, raskas hengittää. Kurkku hiukan kipeänä, ajoittaista lievää päänsärkyä. Ääni meni muutamaksi päiväksi. Väsymys. Olo kuitenkin ihan hyvä. Verikokeet ok, keuhkokuva ok - lääkärin mukaan luultavimmin SI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän