Toi kansikuva vauva näyttää ihan vanhalta mummolta!
Kommentit (14)
Vauva-lehdenkö? Jos, niin en käsitä mitä kamalaa, mummomaista tai downmaista hänessä on. Paksu tukka ja perussöpö vauva.
Hitto kun täällä on s-a-i-r-a-i-t-a ihmisiä ja kommentteja! Kaunis vauva, ja laittakaas omat kuvanne niin saadaan vähän hupia tähänkin iltaan :p.
Mun ainakin olivat kuin vanhoja setiä molemmat, myös tyttö.
vaikka kukaan ei synnärillä sanonut mitään. Pienten vauvojen suu nyt vain on usein hallitsemattomasti auko ja silmät tuollaiset pyöreät pallerot.
Ja siis omat lapseni tosiaan ovat jo niin isoja että on tullut täysin selväksi etteivät ole down-lapsia.
Sitä ongelmaa meillä ei ole ollut että olisi pitänyt vaikuttaa vauvan kampaukseen, molemmat olivat reilusti päälle yksivuotiaita ennen kuin tuli mitään kysymystäkään siitä, olisiko hiuksia pitänyt jotenkin tasoittaa.
Ja harvoin näin kauniita vauvoja Suomessa näkee, keskieuroopassa sitäkin enemmän.
Suomalaiset mammat, joilla on vastenmielisen näköisiä kaljuja vauvoja, ovat vain kateellisia.
vaikka kukaan ei synnärillä sanonut mitään. Pienten vauvojen suu nyt vain on usein hallitsemattomasti auko ja silmät tuollaiset pyöreät pallerot. Ja siis omat lapseni tosiaan ovat jo niin isoja että on tullut täysin selväksi etteivät ole down-lapsia. Sitä ongelmaa meillä ei ole ollut että olisi pitänyt vaikuttaa vauvan kampaukseen, molemmat olivat reilusti päälle yksivuotiaita ennen kuin tuli mitään kysymystäkään siitä, olisiko hiuksia pitänyt jotenkin tasoittaa.
Kansikuvan lapsi muistuttaa tytärtäni (5kk) todella paljon.Kateellisten äitien puhetta sanon mä ;)
Kas kun jollain söpöläisellä on hiuksia jo noin pienenä. Miten säälittäviä ihmisiä täällä onkaan....
Minusta ihan perussöpö vauva, mutta kieltämättä itestä tuntuu, että vauvan "kuuluu olla" enemmän tai vähemmän kalju. Tuollainen paksu tukka päässään vauva menettää jotain ihanasta vauvamaisuudestaan - ainakin minun silmissäni.
Tuollainen paksu tukka päässään vauva menettää jotain ihanasta vauvamaisuudestaan - ainakin minun silmissäni.
Senkin idiootti provoilija!
Vauva on nätti ja tosi mageet hiukset hänellä.
ihan down lapsen näköinen noi silmät ja avonainen suu.