Mikä mättää....
Olen parisuhteessa oleva mies, jolla on pari lasta ja teen kyllä osani kotihommista (joskus tuntuu että 70% - 80%). pyykkään, siivoan, kokkailen ,hoidan lapsia (josta nautin suunnattomasti), jne...
mutta mutta....
seksiä hyvä jos 1 - 2 kertaa / kk. Avovaimo sanoo että pelkää että kun tulee "´tavarat" sisään niin saattu ja kirvellee. Ja uskon sen enkä halua aiheuttaa tuskaa enkä kipua hänelle. olen ehdottanut että tuotokset päästeetään vaikka mahan päälle tai jonnekkin muualle tai että käytetään kumia. Mutta mikään ei tunnu kelppaavan.
Ja olen viime aikoina huomannut kuivuutta tomitukksen yhteydessä...mutta ei liukastettakaan passaa käyttää.. On ollut puhetta että han kävisi gynekologin puheilla jo puoli vuotta, mutta ei ole vielä "kerennyt" aikaa soittaa.. ja työtkin stressaa.
Avovaimo sanoo että olen hänellellä tärkeä ja että hän haluaa olla kanssani ja rakastaa minua... mutta mikään ehdotukseni ei tunnu kelpaavan.
Siis missä tässä mennään??? Ymmärrän että ei tietenkään tee mieli hommaila jos joka kerta saattuu....mutta miksi hän ei tee mitään muuttaakseen tilannetta..eikä ehdotukseni mikään tunnnu kelpaavan... ja en koe vaihtoehdoksi lähteä vieraisiin "pesiin".
Kommentit (7)
Ei kotitöiden tekemisellä ja seksillä ole mitään tekemistä keskenään.
Jos seksi jää kiinni siitä ettei töiden jälkeen jaksa maata selällään haarat auki niin olisi syytä ruveta kuntoilemaan.
Haluttomuutta ja jaksamista ei pidä sotkea keskenään. Vaimosi on haluton. piste.
kyllä mä olen sitä mieltä, että kotitöillä on paljonkin tekemistä seksin kanssa. Ei välttämättä sillä tavalla kuin luulet, että vaimo on niin väsynyt tms. Mutta mä ainakin olen sitä mieltä, että mun huomioiminen kaikin puolin pitkin päivää (kuten ottamalla osaa kotitöihin) on esileikkiä sekin. ;)
Minua alkoi kärvistellä tuo vaimosi kommentti että kirveltää.
En tiedä teidän puuhistanne mitään, mutta minulla on mennyt melkoisesti maku seksiin, kun saan niin usein tulehduksia rakastelustamme.
Eräs syy on se, että mieheni ei kerta kaikkiaan välitä hygieniasta.
Joo-o, kyllä hän käy aamuisin (!) suihkussa, mutta illalla siirrytään petiin hät'hätää bideesuihkulla huuhdeltuna ja sormet pesemättöminä.
Ota siinä vastaan hyväilyjä, kun melkeinpä tunnet jo, että kohta taas SATTUU ja KIRVELEE.
No, tuo iltarakastelu onnistuu yleensä vielä jotensakutensa mutta miehellä on tapana innostua toiseen varviin yöllä tai aamulla - jep, eikä tietenkään ole siinä välissä käynyt pesulla.
Sen jälkeen ovatkin paikat hellinä ja jos ihan ikävästi käy (niinkuin käy, jos en kierähdä alta pois), saan taatusti parit iloiset paiseetkin tuon likalassen nainnista.
Olen yrittänyt puhua ja pyytää ja selittää, miten paljon enemmän pystyisin nauttimaan ja tuottamaan hänellekin nautintoa, jos ensiksi olisi kalut pesty ja sormet jymssätty, vaan ei. Lika ei häiritse häntä...
Olisiko syy teilläkin samankaltainen?
Minulla oli raskauden aikana paikat niin kuivat että puoli vuotta piti olla ilman seksiä, kun verille meni koko emätin jo gynen tarkastuksissa! Mieleen tuosta jäi kivun ja punaisena helottavan pimpsan lisäksi miehen "traumat" siitä kun hän ei saanut seksiä- nytkin kun asiaa ajattelee, raivostuttaa. Hei ihan oikeasti; kannoin hänen lastaan, kestin kivut ja veret. Ja mies vaan suri kun ei voinut saada perinteistä seksiä?? Prkle!
Aloittajan tapaus on erilainen, toki. Mutta kun nyt luen aloittajan vaimon elämästä, en ymmärrä miten tästäkin on saatu ongelma? Useamman lapsen maailmaan pullauttanut, ilmeisen hyvä äiti ja vaimo (vieläpä töissäkäyvä)- tarvitseeko hänen tosissaan kaiken väsymyksen päälle vielä "hoidattaa" limakalvonsa tms. kuntoon, vain miehen vuoksi? Omat limakalvoni ärtyvät joskus, jos seksiä on liian usein (joka päivä tms.) ja se tuntuu niin inhottavalta että en kahteen viikkoon ajattelekaan mitään k-18-juttuja!
Ps. En oikein osaa kirjoittaa enää tähän aikaan, ymmärrän kuitenkin molempia osapuolia. Jos ap:n vaimo ei ole saanut "aikaiseksi" varata lääkäriä, minua ihmetyttää ap:n tapa ikäänkuin syyllistää vaimoa siitä- ap ei vaikuta huolestuneelta vaimon terveydestä vaan näyttää olevan huolissaan (ja ärtynyt) lähinnä oman seksinpuutteensa takia.
Vaikka olen kuinka yrittänyt olla ajattelematta lihallisia himoja niin vaikeaa se on. Siinä vaiheessa kun naapurin rouva pyllistää takapihalla ja ittellä lentää mällit korvasta ulos, on vaikea ajatella että "no kantohan se muija mun lapsen ja vuosi veret, on kohtuutonta mun toivoa seksiä". Kivi kengässä vituttaa vaikka jossainpäin afrikkaa lapsi näkeekin nälkää.
naisellasi on todennäköisesti oireeton tulehdus. Kirveltää ei saa. Minulla oli sellainen ja gyne sanoi että oli tulla lapsettomaksi :( luulin sen johtuvan hormoneista mutta eipä ollu..
Nainen, jolla on kaksi lasta ja joka käy töissä. Omasta näkökulmastasi varmasti teetkin paljon kotihommia, ja pisteet siitä sinulle, että osallistut, enkä siis millään tahdo sitä väheksyä, vaan silti yksi mutta - itse olen huomannut, ettei mieheni edes huomaa kaikkia niitä kotitöitä olevan olemassakaan, joita meillä on. Monesti on tultu muakin onnittelemaan, kun "sulla on sitte hyvä mies, ku se tekee niin paljon kotitöitä, eilenkin hehkutti töissä että tekee ainaki sen 80 % niistä eikä ees valita yhtään ku onhan se hänenkin kotinsa". No joo, näin on varmasti hänen näkökulmastaan, mutta minun näkökulmastani käsin hän tekee vain ehkä juuri ja juuri sen 50 % kotitöistä.
No mutta, enivei, tarkoitus ei ollut siis todellakaan väheksyä, mutta ajattelin vain tuoda julki tämänkin puolen asiasta. Jos sitten takaisin tähän avovaimosi "ongelmaan" - hän voi oikeasti kokea itsensä niin kiireiseksi, ettei ehdi asiaan paneutua. Ehkä hän ei myöskään pidä sitä tärkeysjärjestyslistalla yhtä korkealla kuin sinä, eikä senkään vuoksi ole saanut asiaa hoidettua. Oletko kertonut hänelle, että todellakin tahdot muutoksen tilanteeseen? Yksi syy voi myös olla, että ongelma on avovaimollesi vielä niin "nolo", häpeää siis sitä, eikä siksi tahdo asiasta puhua, jonka vuoksi sen hoitaminenkaan ei onnistu.