Mistä koiralle vesikuppi, jossa vesi pysyisi sulana pakkasellakin?
Kommentit (18)
niin kauan,että tarvitsee vesikupin missä pysyy vesi jäätymättä?! KUKA OTTAA KOIRAN JOS SE JOUTUU ASUMAAN ELÄMÄNSÄ ULKONA ?! No toki on parempi,että saa edes vettä. Voi raukka koira parkaa.
Se vesi jäätyy parissa tunnissa kupissa vaikka pakkasta olisi vain -5C!!
Tai jos koira on ulkona tarhassa, niin vesi on lämmitettävässä kopissa.
Ota koira sisälle ja mene itse ulos koppiin saat... Sut jäljitetään ja koira haetaan pois.
tosi taidokkaita provoja nää vastaajat. Menin lankaan.
Ensimmaisen viestini laitan tänne varmaan puoleen vuoteen, ei tartte enää tulla!
Oisko tullu mieleen, että esim. metsästysreissuilla täytyy olla lämmitettävä kuppi????? Tai jos vaikka koira on pihalla muutaman tunnin pakkasella, missä ajassa vesi ehtii jäätyä, niin ai hirveetä sentään....
ap
Oisko tullu mieleen, että esim. metsästysreissuilla täytyy olla lämmitettävä kuppi?????
ole koskaan tarvittu lammitettavaa kuppia mukaan metsaan!
Jepo firmalta löytyy.
Meillä 2 suomenlapinkoiraa, joilla iso tarha ja lämmin koppi ja ovat tarhassa kun itse ollaan töissä tai poi skotoa.
Viileässä eteisessä just jaksaa yön maata, mutta välillä öisinkin joutuu päästämään ulos. Jotain fifiä en kyllä ulkona pitäisikään. ;o)
Meilläkin on kaksi Lapin porokoiraa, pitkä-ja tuuheakarvaista. Haluavat olla ulkona, öisin viileässä eteisessä nukkuvat ihan vain siksi että naapurit saavat nukkua :D
Koirilla on lämmin koppi, mutta pakkasilla eivät sinne mene, ainoastaan jos sataa.
-30 asteessa vielä lumessa pyörivät ja nauttivat.
Sama ongelma meilläkin veden kanssa, ja olen ratkaissut sen niin, että pidän kahta ämpäriä, toista sisällä ja vaihtelen niitä. Tosin työpäivän aikana saattaa olla mennyt ulkona oleva ämpäri jäähän, mutta koirat saavat sen kyllä pidettyä auki, ovat oppineet juomaan niin että pieni reikä pysyy sulana. Olen itsekin etsinyt jotain isoa juoma-astiaa jossa vaikka lämpökierukka, pieni juomakuppi ei meillä riitä päiväksi.
meksikolaista karvatonta koiraa tai whippetiä kuin paksuturkkista huskya tai samojedia.
Oma pitkäkarvainen saksanpaimenkoirani Pohjois-Karjalan leveyksillä vietti monet päivänsä 30 metrin juoksulangassa, kun olin koulussa. Koira "nautiskeli" lämmitetystä kopista = "halvatun sauna" eli kaivoikin hankeen montun ja kuorsasi siinä häntä nenän päällä. Lempipaikka sisällä oli kylmä eteinen tai vetoinen ovenedus.
Yli 15 asteen pakkasilla en sitä pihalle pistänyt enkä yöksi (sudet). Siihen aikaan ei ollut lämmitettyjä kuppeja. Lunta söi, kun vesi jäätyi.
Kyllä se on niin että koira on eläin joka viihtyy ulkona.Pois lukien karvattomat puudelit ja muutkin jotka jalostettuja liikaa.
Parempi koira ulkona kuin kerrostalossa, josta ei yhteyttä ulos.
Itekki juuri etsin suht edullista kuppii.. ja kyllä koira on saku mix mistä löytyy koirasutta ja huskyä nii saa olla ulkona päivät ja kuhan on valmis nii myös yöt saa olla nyt tulevan kesän aineski aluksi.
En ymmärrä et miks ei sais olla pihalla, koirat on luotu ulkoilmaan. Ne nauttii siitä kun saavat vahtia ja tuoksutella raikasta ilmaa.
Joku chihu kun on nii hepponen koirarotu nii pitäisin sisällä tietenki mutta rotu kun on ulkokoira nii miks en pitäis ulkona. Vuorattu koppi kun löytyy nii en nää ongelmii missää kohtaa.
Täällä kun lukee näitä provosoivii tekstri nii tulee sellanen olo et miks jatkaisin tän sivun seurantaa enää..
Kiitos ja Hei.
niin kauan,että tarvitsee vesikupin missä pysyy vesi jäätymättä?! KUKA OTTAA KOIRAN JOS SE JOUTUU ASUMAAN ELÄMÄNSÄ ULKONA ?! No toki on parempi,että saa edes vettä. Voi raukka koira parkaa.