Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni mies on ihastunut; MINUUN!

Vierailija
07.11.2009 |

Voi kamala, mistä edes aloittaisin...

Olen tuntenut ystäväni 6 vuotta ja nyt olemme alkaneet pitää tiiviimmin yhteyttä, kun hänkin sai lapsen miesystävänsä kanssa. He ovat seurustelleet reilu vuoden ja suunnittelevat omakotitalon ostoa. Olen luullut että heillä menee hyvin ja että tuo mies oikesti välittää ystävästäni. Eilen tapahtui kuitenkin jotain mistä pahoitin mieleni ja voin kertoa että hävettää!

Menimme isolla kokoonpanolla ystäväni luo iltaa istumaan ja siitä oli tarkoitus lähteä karaokea laulamaan. Kun pääsimme ystävälleni, huomasin että hänen miehensä tuijottaa minua ja tottakai olin niin kuin en huomaisi koko asiaa!

Illan mittaa mies yritti oikein toden teolla tehdä tuttavuutta, mm kosketteli (kielsin tekemästä niin), pyysi kaksin tupakalle, seurasi minua ja puhui sellaisia asioita mitä EI tyttöystävän kaverille puhuta! Mies ei jättänyt minua hetkeksikään rauhaan ja hän pelasi tuota peliä jopa ystäväni/hänen tyttöystävänsä silmien alla. Hän myös sanoi odottavansa aina niitä päiviä kun menen heille kylään, että muuten ei jaksaisi "eukkoaan" katsella. Olen hänen mielestä maailman ihanin, kaunein ja positiivisin ihminen ja meillä on muka samat tulevaisuuden haaveet ja että hän haluaa kanssani sänkyyn, heti. Hän on ajatellut minua, paljon.

Yritin olla kylmä hänelle, vältellä kahdestaan jäämistä, hymyilemistä, en katsonut päin, enkä pidä noita puheita missään arvossa. Minulla on mies+lapsi joita rakastan ja ARVOSTAN ja siksi en lähtenyt tuohon leikkiin mukaan. Kerroin miehellenikin illan tapahtumista ja hän järkyttyi tosissaan, kun luuli sitä miestä kaverikseen... Mieheni meinaa mennä ja motata sitä toista...

On vaan nyt niin helvetin paha mieli, kun ystävällä on tuollainen nilkki, joka ei varmana ole kertonut pikku tekosistaan! En voi enkä aijo noin törkeetä pettämisyritystä unohtaa, vaan pakko on ystävälle kertoa, mutta miten!? Pelkään vaan että menetän ystävän ja että se mies pääsee kuin koira veräjästä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelle olisi pitänyt sanoa suorat sanat, että juttusi kuvottavat ja tosiaan olisin toivonut ystävälleni paremman miehen.

Sanot vaan ihan suoraan ystävällesi, että onko hän tiedostanut miehensä epäasiallista käytöstä. Sanot ihan kaiken mitä mies sinulle sanoi, ja että se loukkasi sinua todella paljon, ja että olet todella surullinen ystäväsi puolesta.

Kuvottava ukko.

Vierailija
2/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa avovaimolleen, sano,että puhut asian jokatapuaksessa ystävättäresi kanssa puhtaaksi, ettei jää pahaa jälkimakua.tämä on keino, millä ystävättäresi miestä "koulutetaan". ei uskalla olla kertomatta, koska tietää, että totuus tulee julki ja on parempi itse kertoa kaikki. eikö näin?

miehesi ei tarvitse puuttua, vaikka toinen onkinmenetellyt kaikkien herrasmiessääntöjen vastaisesti. miehesi osoittakoon fiksuutensa ja omanarvontuntonsa. hienoa kun kerroit miehellesi, teillä on luottamusta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea tuo, että se mies saa kertoa ihan itse!

Vierailija
4/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkosi joutuu putkaan ja maksaa korvauksia hänelle. Ehkä sinä aikana kun miehesi on putkassa hän vierailee luonasi.

Vierailija
5/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkosi joutuu putkaan ja maksaa korvauksia hänelle. Ehkä sinä aikana kun miehesi on putkassa hän vierailee luonasi.

Annoinko jossain vaiheessa ymmärtää että pidän tuosta säälittävästä petturista?

Vierailija
6/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin lähinnä että mies tulee vierailemaan kosto puuhissa. et taida ajatella kovinkaan pitkälle?

Vierailija
7/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin lähinnä että mies tulee vierailemaan kosto puuhissa. et taida ajatella kovinkaan pitkälle?

jaa no siinäpähän tulee. odottelen sitten kirveen ja pesismailan kanssa :D

Vierailija
8/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä on kyllä niin tavattoman nolona jo ystävänsä ja tämän miehenkin puolesta, ettei ehkä osaa heti ensi istumalta reagoida oikealla tavalla. Jos nyt oikeata tapaa on tällaisiin lähentelyihin reagoida!

Minä yritin pitkään vain kehua ystävätärtäni tämän miehelle, kun tämä (yleensä alkoholia nauttimneena) kävi kaikkien muiden seurueen naisten kimppuun niin verbaalisesti kuin ihan konkreettisestikin. Vaan eihän tuo auta.

Viimeksi sanoin vain aivan kylmästi: minusta tuo on todellakin tyhmää. Eikö sinustakin.

Jolloin mies totesi yllättäen - no niin taitaa olla, anteeksi. Ja pyysi muistuttamaan aina, jos hän alkaa sikailla.

Luulen siis, että tällaisilla ihmisillä on itsekin kurja olla "tapansa" kanssa.

Vierailija
9/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyötyä nyrkkisankarista putkassa?

ei hän sinua putkasta suojele. olet omillasi. neuvoppa sitä kahelia miestäsi ajattelemaan vähän pidemmälle. ei taida olla kokemusta sankarina oleilusta?

Vierailija
10/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta?

Vierailija
11/13 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin minäkin. No ehkä kaikki selviää huomenna.

Vierailija
12/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa päivä! Ystänäni tuli miehensä kanssa yllätysvierailulle, mutta harmikseni mieheni ei ollut kotona. Mies flirttaili tuttuun tyyliin, aina kun hänen avo ei nähnyt. Taidan laittaa välit poikki ystävään, niin pääsen siitä miehestä eroon? :(

Vierailija
13/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraavan kerran ku yrittää flirttailla sulle tai hiplata tai mitä tahansa, potkaiset miestä sääreen niin lujasti ku jaksat. Sano myös että aiot pitää lupauksesi.