Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tällaista miestä??

Vierailija
07.11.2009 |

-on kiinnostunut lasten vaatehankinnoista, suunnittelee hankintoja etukäteen ja rahoittaa niitä

-järjestää lapsille hauskoja arjesta poikkeavia aktiviteetteja (esim. vie lastentapahtumiin)

-leikkii töitten jälkeen lasten kanssa ja on kiinnostunut siitä, miten lapsilla on päivä mennyt

-haluaa keskustella lasten kasvatuksesta ja tulevaisuudesta ilman, että sinä otat aiheen esille

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että hänen poikaystävänsä saattaisi olla samanlainen

Vierailija
2/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta ja on juuri tuollainen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. Ja mä niin toivoisin että voisin sanoa, että edes yksi kohta sopisi :(

Vierailija
4/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ole kiinnostunut vaatteista, ostaa niitä kyllä jos pyydän. Esim. jos lähtee isoon urheiluliikkeeseen ja pyydän tuomaan jotain.

Vierailija
5/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta neljäs kohta tapahtuu yleensä mun aloitteesta.

Vierailija
6/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykkää että mun tontille astutaan :))

Vierailija
7/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen, luulin että normaalit vanhemmat olis kaikki, oli sit mies tai nainen

Vierailija
8/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi

-laittaa meillä lähes kaikki ruuat eikä edes mitään peruskamaa vaan niin hyvää ruokaa että ravintolassakaan harvoin saa yhtä hyvää

-pihahommien ja autoon liittyvien huolto- ym. hommien hoitamisen lisäksi imuroi koko talon kauttaaltaan kerran viikossa

-kehuu ja ihailee minua päivittäin

-on kaikesta tästä huolimatta erittäin miehekäs, vahvalla itsetunnolla ja -tuntemuksella varustettu komea ja kookas oikea MIES, ei mikään hellan ja nyrkin välissä oleva tossukka.

Vierailija
9/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata kyllä jokaiseen kohtaan, mutta en pidä näitä toimia mitenkään erityisen isoina asioina.

Siis esim. tuo eka kohta. Mies saattaa pohtia että pitäisikö pojalle hommata jotkut siistimmät talvikengät tai että mahtuuko se tytön viimevuotinen talvitakki vielä. Mutta ei tämä ole mitenkään jokapäiväinen puheenaihe tai miehen ykkösharrastus. Minä siis olen se vaatteiden pääasiallinen hankkija. Miehen kortin rinnakkaiskortilla maksan kaiken (yhteiset rahat, samankokoiset tulot).

Toka kohta. Kyllä vie lapsia joskus johonkin tapahtumiin, mutta ei joka kuukausi. Ovat käyneet sirkuksessa, kylpylässä, konsertissa jne.

3. kohta: tietenkin.

4. kohta: kyllä, mutta ei mitenkään viikottain.

Vierailija
10/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaupan päälle upea aviomies joka pitää vaimoaankin hyvänä.

Vierailija
11/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 7.11.2009 21:26 (# 1)

Onko kenelläkään tällaista miestä??

-on kiinnostunut lasten vaatehankinnoista, suunnittelee hankintoja etukäteen ja rahoittaa niitä

*¨mikä on kiinnostus? Hän ostanut ehkä pari t-paitaa jostain reissuistaan ja jonkun juhlamekon, ei muuta. Hän rahoittaa kyllä ja haluaa että lapsella on hyvät vaatteet. Ja kehuu ostoksiani sekä näteiksi, hyviksi pukea ja käyttää että edullisiksi (ostan aleista seuraavan vuoden puvut jne.)

-järjestää lapsille hauskoja arjesta poikkeavia aktiviteetteja (esim. vie lastentapahtumiin)

* on tehnyt useasti

-leikkii töitten jälkeen lasten kanssa ja on kiinnostunut siitä, miten lapsilla on päivä mennyt

* kyllä

-haluaa keskustella lasten kasvatuksesta ja tulevaisuudesta ilman, että sinä otat aiheen esille

* kyllä

Ja silti olen se ap ketjusta että semmoinen isänpäivä tulossa http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1070165/etta_semmoin…

Vierailija
12/12 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaatehankinnoista vastaan lähinnä minä - rahat ovat yhteiset. Mies saattaa joskus sanoa, että "pitäisikö sukkia ostaa vähän lisää, kun ne ovat aina kadoksissa..." tms.

Muuten kyllä kaikki ap:n kohdat täyttää :)

Lapset 2v8kk ja 8kk.