Miksi Nino poistettiin bb-talosta, mutta Toni ja kumppanit savat piereskellä muiden kasvoille
Toni, Aso ja Sami pierevät viattomien asukkaiden päälle mm Danaa pitivät kiinni ja työnsivät hanurinsa kasvojen eteen kaasujenlaskua varten.
Nino lensi talosta häiritsevästä käytöksestä (lähenteli Sampoa) Mitä muuta tuo on kuin lähentelyä kun pierrään ja työnnetään perse toisen naaman eteen?
Ai niin heterot saavat tehdä mitä vaan, mutta homon ahdistelu on hyvä syy heittää ulos talosta...
Kommentit (40)
jos mies tekee sen miehelle. Mut jos sen tekee naiselle niin siinä on huumorivivahde. Mua ainakin naurattaa jos joku pierasee naisen naamalle.
on ollut seksuaalista ahdistelua? Tai piereminen ylipäätään liittynyt seksuaalisuuteen?
perseen tuominen nenään. Itse nauran aina kun ne piereskelee naisten naamoille. Pitäisi ehkä alkaa harrastamaan tuota itsekin, niin tajuaisi vaimo paikkansa.
nimimerkillä isä joka pieri tyttärensä kasvoille vaikka tytär itki ja taisteli vastaan. Koko muu perhe katseli huvittuneena ja nauroi taustalla.
mieheni pieree vauvamme päälle. vauvasta se on hauskaa ja hän räklättää ja pörisyttää kieltään. =) ihania molemmat pieru iivarit
kyllä tosta pitäisi heittää pihalle talosta. Ei meidän työpaikalla noin voisi tehdä naisille. Kaksi miestä pitää kiinni ja kolmas pieraisee kasvoille. Seksuaalista häirintää!
suolesta. Huumorilla pitää ottaa vaikka kaverit pitävät käsistä kiinni kun rimpuilen irti. kivaa.
ja pieraisen siinä :). Ja molemmista on hauskaa. Voi sitä naurun rätkätystä.
kyllä tosta pitäisi heittää pihalle talosta. Ei meidän työpaikalla noin voisi tehdä naisille. Kaksi miestä pitää kiinni ja kolmas pieraisee kasvoille. Seksuaalista häirintää!
Rinnastatko bb:n työpaikkaan? Missä ihmeessä olet töissä?
BB:n voi rinnastaa työpaikkaan tai mihin tahansa tilaan, missä ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen.
En ole itse ikinä ymmärtänyt tuollaisen naamalle piereskelyn päälle, mutta ei kai ne vauvat siitä rikki mene, jos isä päälle pieree jne. Mulle tulis itselle sellainen olo, että toista ei kunnioiteta, mutta taidankin olla nipo. (Minä myös käyn vessassa ovi kiinni enkä röyhtäile ruokapöydässä yms. tylsää)
nimimerkillä isä joka pieri tyttärensä kasvoille vaikka tytär itki ja taisteli vastaan. Koko muu perhe katseli huvittuneena ja nauroi taustalla.