Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen menettää halut

Vierailija
07.11.2009 |

Jos mies koskee ja huomioi vain silloin kun panettaa. Olen lopen kyllästynyt siihen, että suhteestamme puuttuu täysin kaikki yhdessäolo ja hellyys, mutta seksiin pitäis olla aina valmis partiolainen!

Lisäksi mun haluja vie se, ettei mies arvosta yhtään, kuinka paljon teen kodin ja kolmen lapsen eteen joka päivä, kun se itse töistä tullessaan syö ja painuu suoraan tietokoneelle ja lasten mentyä nukkumaan tulee vonkaamaan!! Voi helvetti!

Antakaa miehet vinkkiä miten viettelette naisenne niin voin näyttää viestiä omalleni että ottaa opiksi muilta viisaammilta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on miehellesi mennä sanomaan, että katso, noin nuo toimivat. Se ei hänestä vaikuta muulta kuin ärsyttämiseltä. Jospa itse kertoisit hänelle, mikä sinun halusi saa heräämään, koska tiedät sen itse parhaiten.

Ymmärrän, että työpäivä ja kotityöt taatusti rasittavat niin, ettei illalla paneta. Ja kotitöiden tai oikeastaan kaiken parisuhteeseen liittyvän vastuun jakaminen on seksille välttämätöntä. Haluan kuitenkin varoittaa: töiden jakamisella ja sinun halukkuudellasi ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Pidän mahdollisena, koska et muuta kertonut, että sinulla on kaksi erillistä ongelmaa. Yksi on siis se, ettei hommat jakaudu kohtuullisesti. Toinen on se, että sinä et ole halukas. Jos miehesi ryhdistäytyy, eivätkä halusi silti palaa, vika ei totisesti ole yksin miehessäsi. Ei hän sinua pysty viettelemään, jos sinua ei kiinnosta.

Mieti sinä, miten houkuttelisit miehesi osallistumaan arkiaskareisiin. Äläkä hyvä ihminen käy niistä kauppaa seksillä.

Vierailija
2/2 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi