Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkärit, sairaanhoitajat yms: Mikä minulla oli?

Vierailija
06.11.2009 |

Olin viimeviikon kuumeessa su-to. sunnuntaihin asti pysyin sängyssä vaikka kuume laski torstaina, olo oli niin kamalan väsynyt.

Kaikki alkoi lihassäryillä, siitä sitten kuume pamahti yön aikana aina 38,5 asti jolloin otin lääkkeen. Toisena yönä en ottanut lääkettä ja kuume nousi 39. Kurkkukipua EI ollut, eikä valuvaa nenää ennekuin viikon jälkeen tuli pientä nuhasuutta.

Vatsa oli sekaisin. Lääkäri ei osannut eikä tuntunut edes haluavan lähteä tutkimaan sairauttani, tyrkkäsi antibiootit kouraan varmuuden vuoksi ja lähetti äkkiä pois huoneestaan. Menin lääkäriin siis keuhkokivun takia, hän kyllä kuunteli keuhkoni ja puhtaalta kuulostivat, vaikka kylläkin minulla oli (JA ON YHÄ) kova yskä.

Ikinä en ole kuumeessa, ainakaan niin montaa päivää kuin nyt olin. Ja aina flunssani ovat alkaneet räkäsyydellä tai kurkkukivulla, nyt ei.

Ja kaikenlisäks tämä tauti tarttui moneen tuttuuni joiden kanssa olin tekemisissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri

Vierailija
2/2 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, näin kaverille terveyskeskuksessa lääkäri epäilikin, hänellä oli sama tauti mutta myös kova paine rinnassa.

kauanko yskä kestää? onko syytä haeutua lääkäriin jos yskä ei lähde viikossa? yhä tuntuu olevan kovaa ja aamuisin ekat 15 min saa yskiä vessassa. eikai tämä enään tartu vaika yskää onkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla