Miksi laitatte lapsillenne parhaat vaatteet kerhoon ja
sitten valitatte ohjaajalle, että meidän mussukan kallis uusi vaate on mennyt ihan piloille?
Kommentit (13)
Ehkä jotkut kuvittelee että kerhoissa istutaan nätisti paikoillaan..?!
Mä en ole ikinä nähnyt kenelläkään lapsella mitään parhaita vaatteita päällä kerhossa, poikkeuksena kerhon joulujuhla tai kevätjuhla.
Samanlaisia trikoovaatteita on ainakin mun kerhouran aikana lapsilla päällä. Joskus on jollakin farkut. Näin siis ainakin täällä Helsingissä.
No meillä on jokunen mekko jotka ovat tosi kivoja ja joku voi ajatella että ovat jopa hienoja. Käytämme niitä koska meistä järjetöntä pitää niitä kaapissa, käyttöä varten ne on hankittu.
on tytöillä menossa prinsessavaihe
ja niinpä ovat ns. hienoissa vaatteissa kerhossa
Siistit farkut ja joku kiva college mistä poika itse tykkää. Ja aina on vaatteet olleet puhtaat. Niin kuinkas moni oikeasti käyttäytyy ap:n kuvailemalla tavalla?
mikä ei lähde pesussa, niin pitäisikö meidän lasten kärsiä siitä, että enää ei saisi käyttää vesi-tai peitevärejä,sormivärejä, väriliituja, muovailuvahaa, piirustushiiliä,askarteluliimaa ym, koska mikään näistä ei välttämättä lähde pesussa. Minä ainakin haluan, että lapseni saa mahdollisimman paljon kokemuksia erilaisista kädentaidoista.
No meillä on jokunen mekko jotka ovat tosi kivoja ja joku voi ajatella että ovat jopa hienoja. Käytämme niitä koska meistä järjetöntä pitää niitä kaapissa, käyttöä varten ne on hankittu.
"säästän" ennemminkin reilun kokoisia trikoo vaatteita kuin juuri "sopivan" kokoisia hienoja, koska jäävät niin nopeasti pieneksi.
mikä ei lähde pesussa, niin pitäisikö meidän lasten kärsiä siitä, että enää ei saisi käyttää vesi-tai peitevärejä,sormivärejä, väriliituja, muovailuvahaa, piirustushiiliä,askarteluliimaa ym, koska mikään näistä ei välttämättä lähde pesussa. Minä ainakin haluan, että lapseni saa mahdollisimman paljon kokemuksia erilaisista kädentaidoista.
minulla 3 nykyistä tau entistä kerholaista eikä yhtään "tahraa" joka ei olisi pesussa pois lähtenyt.
Vain juhlavaatteet pidetään erikseen. Muuten tyttö 3,5-vuotta valitsee ihan itse kerhovaatteet ja jos menee pilalle niin voi voi. Ei siitä mitään numeroa tehdä. Käyttöönhän ne on ostettu!
kerhoissa tai päiväkodissa muulla kuin ruoalla. Siellä on varmaan ollut tarvittavat essut ja muut sotkevaa askartelua varten.
menee lapsen vaatteet piloille?