Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiottelenko jos jätän si takia järjestämättä kaverisynttärit?

Vierailija
06.11.2009 |

Kyseessä siis 8v täyttävä lapsi. Pereessämme on kotihoidossa alle kouluikäisiä lapsia, pari astmasta. Olen luvannut jonkun isomman lahjan sen johdosta että ei synttäreitä järjestetä.

Nyt mietin ylireakoinko?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ylireagoit. Lapsihan käy koulua joka päivä...?

Vierailija
2/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylireagoit, mutta itse en ole niitä jotka pelkäävät sitä tautia hulluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
4/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne samat kaverit on koulussa niin sieltähän se tartunta tulee joka tapauksessa.

Voiko ne astmaiset pienet mennä muualle hoitoon siksi aikaa? Tai synttärit muualla kuin kotona?

Vierailija
5/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eriasia on pääseekö silloin kukaan paikalle, mutta suunnitelmissa siis ovat.

Vierailija
6/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jos jätät juhlat järjestämättä.

Vierailija
7/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka materialisti on kyseessä? Haluaako hän mieluummin kaverisynttärit vai suunnitteleeko jo silmät kiiluen että saa mönkijän ja rumpusetin kun synttärit jää pitämättä ja ne olis ihan tylsät kuitenkin.

Vierailija
8/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, mä vaan mietin näitä kotona olevia lapsia. Meillä kun on tehostettu mm käsihygieniaa. Esikoinen ensitöikseen pesee ja desifioi kätensä kun koulusta tulee. Siellä koulussahan sen tartunnan voi kyllä saada ja tuoda kotiinkin, mutta mietin että altistanko jotenkin tahalleen jos kutsutaan kaverit vielä kotiin.. Myönnän siis että ehkä ylireagoin. Kiva kuulla muidenkin mielipiteitä :)

Ap

Vierailija
9/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankarille olisi luvassa eräs kallis harrastus jota ei tähän mennessä ole haluistaan huolimatta voinut aloittaa kun on niin kallis.. Nyt siis saisi sen aloittaa tammikuussa hyvityksenä.

Ap

Vierailija
10/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että teilläpäin on rokotukset hoidettu?

En oikein usko, että kovin moni on innoissaan menossa lastenkutsuille juuri nyt, kun epidemia on kiihtymässä ja rokotteita odotellaan lapsille.

Vierailija
11/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää kunnon synttärit kodin ulkopuolella ja pikkusisarukset voivat olla sen aikaa kotona. Käsihygeniaan kiinnittäisin huomiota, mutta en kyllä lapseni synttäreitä lähtisi perumaan.

Vierailija
12/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut astmalapseni koulustakin pois, kunnes saavat rokotuksen.

Vierailija
13/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2 viikon päähän. Joulukuu? Pidetään sitten pikkujoulut.

Vierailija
14/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylireagoi! Uskon, että ymmärrystä löytyy muiden lasten vanhemmilta. Tietty täytyy toivoa, että lapsesi ymmärtää asian myös.

Vierailija
15/15 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä astma-lapset saaneet rokotteet?

Ehkä odottaisin sen verran, että rokotteen saamisesta olisi aikaa se kolme viikkoa,jolloin rokotteen pitäisi jo vaikuttaa.

Mutta jokainen perhe tekee omat päätöksensä. Itse luulen, ettei tältä taudilta voi välttyä. Toivotaan vain, että se tulisi hiukan lievempänä.