Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyyspakkaus -onko mitään typerämpää!!!

Vierailija
06.11.2009 |

Luin eilisesta 2+-lehdestä pikkujutun jonka otsikko meni jotenkin näin "Iskälle kans!". Jutussa viitattiin siihen kuinka ÄITI SAA halutessaan äitiyspakkauksen, joten tasa-arvon vuoksi iskäkin tarttee omansa. En tiedä teistä muista, mutta noutamassani äitiyspakkauksessa vaatteet olivat minulle aivan liian pieniä (jotain max 62cm) ja omituisen mallisia. Kirja oli aivan liian lapsellinen(kovakantinen kuvakirja), hiusharja liian pehmeä ja hammasharja älyttömän pieni! Terveyssiteet kyllä pidin itse ja mies sai (lue: iskä sai ikioman) kondomin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIESKÖ SEN KOVAN TYÖN TEKEE LAPSEN SAAMISESSA HÄH???!

No on siinä minusta ollut ähräämistä. Viisi kertaa olen muijannut pukkinut paksuksi eikä aina ole edes onnistunut kertapanolla.

Monta sinä olet siittänyt kun tunnut niin hyvin tietävän?

Vierailija
2/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tehnyt lapsen eteen tasan yhden asian: saanut orgasmin!! Minä sen sijaan punnersin 13 tuntia sitä lasta maailmaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

#10 unohti mainita että on porvoosta ;)

Vierailija
4/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilut ja mieliteot

Vierailija
5/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilut ja mieliteot

Vierailija
6/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa keikkui tuolilla ja tuijotti ultrakuvaa naureskellen ultrasauvalle. Äitiyspakkauksen vaatteet pesin ja viikkasin, hankin hoitopöydän ja rattaat, yksin. Mies juhli rankat varpajaiset koska poika syntyi ja vauvan ollessa 2kk muutti eri makkariin kun ei kestänyt yöheräilyä ja puolen vuoden päästä omaan kämppään. Näitä pikkumiehiä varten ne isyyspakkaukset on, niille jotka ei osaa ajatella kuin omaa mukavuutta ja joille pitäisi osata olla huolehtiva äiti (paapoa erityislahjoilla) sen lisäksi että joutuu jo olemaan lapselleen sekä äiti että isä.

Ja sitten jos isälle tehdään tuollainen pakkaus, siinä on tyyliin viinaksia ja sikari?? MIESKÖ SEN KOVAN TYÖN TEKEE LAPSEN SAAMISESSA HÄH???! Miehet ovat alkaneet nurisemaan siitäkin kun neuvolassa kysellään vaan äidin ja vauvan vointia. Hei haloo, miksiköhän??

Vierailija
7/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"isyyspakkauksen"

Siinä oli kylpyöljyä(muistaakseni), Kylpyankka ja kylpypyyhe.

Lisäksi oli humoristinen vauvanhoito-opas ja tavallinen vauvan kehityksestä kertova kirjanen ja vauvan kanssa luettavaksi satukirja.

Taisin vielä piruuttani laittaa siihen myös Sisu-askin :D

Mieheni ei ole mikään "pikkumies", ja osaa erittäin hyvinkin ajatella muutakin kuin omaa mukavuuttaan eikä minun tarvitse olla hänelle äiti, eikä lapselle molemmat vanhemmat yksin.

Halusin antaa tälläisen "isyyspakkauksen", jonka mukana oli selkeä viittaus siihen, että he voisivat hoitaa esimerkiksi kylpyhetket "poikien kesken" näin halutessaan, ja isällekin on jotain "omaa juttua" lapsen kanssa, kuten satujen lukeminen (ei pois sulje sitä, että minä lukisin satuja lapselle)

"Isyyspakkaus" jonka tein, ei ollut pelkästään isälle, eikä siis sisältänyt mitään sikareita ja viinaksia, vaan siinä oli esineitä ja asioita joita mies voisi käyttää lapsen kanssa.

Ja näin hän on tehnytkin, on kylvettänyt ja lukenut satuja ja osallistunut erittäin hyvin ja oma-alotteisesti lapsen hoitoon kanssani.

Vierailija
8/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin sille ultrasauvalle nauroin ekalla kerralla, on se niin vaan dildon näköinen.

Mutta miehelleni en ole koskaan isyyspakkausta antanut ja ihanhan tuo hyvin osallistuu oma-aloitteisesti ja aktiivisesti lastenhoitoon ja perhe-elämään. Ilman mitään vihjailuja kylpyleluilla tai satukirjoilla.

Vierailija
9/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaus ja vauva on niin totaalisesti naisen juttuja, että miestä yritetään osallistaa ja saada kiinnostumaan kaikin mahdollisin kikoin.

Koska tokihan, jos mies kokisi asian samoin, niin meille äideille virtaisi vastaavaan tapaan koottuja "oikeita äitiyspakkauksia". Minä en ole koskaan kuullut kenenkään saaneen sellaista.

Niin ja todettakoon, että tällä en nyt siis tarkoita sitä, etteivätkö miehet olisi onnellisia ja iloisia tulevasta perheenlisäyksestä.

Vierailija
10/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin sille ultrasauvalle nauroin ekalla kerralla, on se niin vaan dildon näköinen.

Mutta miehelleni en ole koskaan isyyspakkausta antanut ja ihanhan tuo hyvin osallistuu oma-aloitteisesti ja aktiivisesti lastenhoitoon ja perhe-elämään. Ilman mitään vihjailuja kylpyleluilla tai satukirjoilla.

Kyllä mun mies olis varmati osallistunut ihan samalla tavalla ja yhtä paljon ilman sitä "isyyspakkaustakin"

Mutta mä tein näin, vaikka ei olis mitään "vihjailuja" tarvittukkaan, oli äitiyslomalla vain niin pirun tylsääkin, että piti jotakin virikettä keksiä.

En mä kuitenkaan sitä "isyyspakkausta" sen takia tehnyt ja antanut, että miestä pitäis jotenkin patistella lapsen hoitoon. On sen verran vastuullinen ja osallistuva isä ja ihana aviomies, ettei siihen erikseen tarvitse patistella, ymmärtää itsekin, ettei lapsi ole kuin kerran pieni.

Vierailija
11/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko isyyspakkaukset vaan sitten siitä että raskaus ja vauva on niin totaalisesti naisen juttuja, että miestä yritetään osallistaa ja saada kiinnostumaan kaikin mahdollisin kikoin.

Koska tokihan, jos mies kokisi asian samoin, niin meille äideille virtaisi vastaavaan tapaan koottuja "oikeita äitiyspakkauksia". Minä en ole koskaan kuullut kenenkään saaneen sellaista.

Niin ja todettakoon, että tällä en nyt siis tarkoita sitä, etteivätkö miehet olisi onnellisia ja iloisia tulevasta perheenlisäyksestä.

Eikä tarvita mitään kikkoja jos on hyvä mies jota kiinnostaa äidin hyvinvointi ja oma lapsi.

Vierailija
12/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran miehesi ei ole pikkumies ja osaa ajatella muutakin kuin omaa mukavuuttaan, niin miksi ihmeessä halusit selkeästi viitata poikien kylpyjuttuihin? ja varsinkaan niin _halutessaan_? Kyllähän tollaset asiat hoituu tasavertaiselta vanhemmalta ilman vihjeitä. Musta pakkaus osoitti sulta miehesi aliarvioimista...

"isyyspakkauksen" Siinä oli kylpyöljyä(muistaakseni), Kylpyankka ja kylpypyyhe. Lisäksi oli humoristinen vauvanhoito-opas ja tavallinen vauvan kehityksestä kertova kirjanen ja vauvan kanssa luettavaksi satukirja. Taisin vielä piruuttani laittaa siihen myös Sisu-askin :D Mieheni ei ole mikään "pikkumies", ja osaa erittäin hyvinkin ajatella muutakin kuin omaa mukavuuttaan eikä minun tarvitse olla hänelle äiti, eikä lapselle molemmat vanhemmat yksin. Halusin antaa tälläisen "isyyspakkauksen", jonka mukana oli selkeä viittaus siihen, että he voisivat hoitaa esimerkiksi kylpyhetket "poikien kesken" näin halutessaan, ja isällekin on jotain "omaa juttua" lapsen kanssa, kuten satujen lukeminen (ei pois sulje sitä, että minä lukisin satuja lapselle) "Isyyspakkaus" jonka tein, ei ollut pelkästään isälle, eikä siis sisältänyt mitään sikareita ja viinaksia, vaan siinä oli esineitä ja asioita joita mies voisi käyttää lapsen kanssa. Ja näin hän on tehnytkin, on kylvettänyt ja lukenut satuja ja osallistunut erittäin hyvin ja oma-alotteisesti lapsen hoitoon kanssani.

Vierailija
13/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkaus (jossa myös oli tarvikkeita vauvalle) osoitti Kelalta mun aliarvioimista?

Hommasin jotain pientä juttua pakettiin jota voivat tehdä yhdessä jos se tuntuu mukavalta. Jos mies ei olisi esimerkiksi pitänyt syystä tai toisesta (jos olisi vaikka pelännyt hukuttavansa lapsen tai pudottavansa, mistä sitä ikinä tietää) juurikin siitä kylvettämisestä niin enhän mä voi siihen pakottaa? Siksi kirjoitin "_halutessaan_".

Vierailija
14/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko isyyspakkaukset vaan sitten siitä että raskaus ja vauva on niin totaalisesti naisen juttuja, että miestä yritetään osallistaa ja saada kiinnostumaan kaikin mahdollisin kikoin.

Eikä tarvita mitään kikkoja jos on hyvä mies jota kiinnostaa äidin hyvinvointi ja oma lapsi.

Miksei ne hyvätkään miehet koskaan tee vaimoilleen "äitiyspakkauksia"? Miksi noiden pakkausten väsääminen on puhtaasti naisten juttu? Mä en tosiaan tarkoittanut sitä, ettei miehiä kiinnostaisi äidin ja lapsen hyvinvointi. Kyllä omaa miestänikin kiinnostaa.

Vierailija
15/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus vaan on sitä että asioita on pakko tehdä vaikkei tahtoisi

äitiyspakkaus (jossa myös oli tarvikkeita vauvalle) osoitti Kelalta mun aliarvioimista? Hommasin jotain pientä juttua pakettiin jota voivat tehdä yhdessä jos se tuntuu mukavalta. Jos mies ei olisi esimerkiksi pitänyt syystä tai toisesta (jos olisi vaikka pelännyt hukuttavansa lapsen tai pudottavansa, mistä sitä ikinä tietää) juurikin siitä kylvettämisestä niin enhän mä voi siihen pakottaa? Siksi kirjoitin "_halutessaan_".

Vierailija
16/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olisit voinut pakottaa Vanhemmuus vaan on sitä että asioita on pakko tehdä vaikkei tahtoisi

äitiyspakkaus (jossa myös oli tarvikkeita vauvalle) osoitti Kelalta mun aliarvioimista? Hommasin jotain pientä juttua pakettiin jota voivat tehdä yhdessä jos se tuntuu mukavalta. Jos mies ei olisi esimerkiksi pitänyt syystä tai toisesta (jos olisi vaikka pelännyt hukuttavansa lapsen tai pudottavansa, mistä sitä ikinä tietää) juurikin siitä kylvettämisestä niin enhän mä voi siihen pakottaa? Siksi kirjoitin "_halutessaan_".

Ja hyvin menee? Tähän päivään mennessä ei ole tarvinnu pakottaa ei miestä eikä itseänikään, koska molemmat ollaan lapsi haluttu ja se hoidetaan.

Vierailija
17/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä äidille jotain, miksi ei.

Mutta mä nyt muutenkin ostelen aina vähän vaikka mitä ja kenelle ja sen että miehelle ostin jotain niin kai sen voi nimetä "isyyspakkaukseksi"

Kyllä mieskin mun eteen teki asioita mun raskausaikana joita en voinut itse tehdä, kai sitä voi niinkin "kiittää"

Eikä se ole mitään aliarvioimista, en pidä sitäkään miehen aliarvioimisena, että joskus ostan hänelle esimerkiksi kaijuttimet autoon tai vaikkapa pyyhkijät pyytämättä, mutta eräiden mielestä varmaan on..

Vierailija
18/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja isä ottaa aivan oma-aloitteisesti osaa lasten hoitoon ja kasvatukseen. Mutta suoraan sanoen häntä ei voisi vähempää kiinnostaa minkäväriset vaunut meille hankitaan tai millainen mekko tänään tiinuliinulle puetaan päälle. Kaikki hössöttäminen (johon isyyspakkaus kuuluu) on mieheni ja mun mielestä turhaa. Ja silti vaikka mieheni ei hihku kaupassa vauvan vaatteiden luona, hän ottaa vauvan syliinsä ja lepertelee "isin nätille pikku prinsessalle".

Mua itseäni jotenkin ärsyttää "isän ja vauvan yhteinen juttu" -käsite aina kun puhutaan vauvan kylvettämisestä. Lapset hoidetaan tilanteen mukaan eikä siitä tarvitse tehdä mitään erillistä numeroa...!

Vierailija
19/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni jotenkin ärsyttää "isän ja vauvan yhteinen juttu" -käsite aina kun puhutaan vauvan kylvettämisestä. Lapset hoidetaan tilanteen mukaan eikä siitä tarvitse tehdä mitään erillistä numeroa...!

Sama täällä. Se on se ja sama kuka sen vauvan kylvettää tai vaipat vaihtaa tai nukuttaa. Kohan ne tulee hoidetuksi.

Vierailija
20/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kasvatettu siihen että naisen äitinä kuuluu tuntea syyllistyyttä kun aika menee enimmäkseen vauvasta eikä miehestä huolehtimiseen. Moni aikuinen mies kokee mustasukkaisuutta vauvasta koska on saanut itse olla parisuhteessa aiemmin "lapsen asemassa". Nainen on tehnyt kaiken valmiiksi, huolehtinut, pyykännyt, ruokkinut ja paaponut ja siinä sivussa kuunnellut teinimäistä haistattelua. Isyyspakkaus on pieni lohdutuspalkinto ikuiselle teinipojalle viinoineen ja sikareineen.

Miksei ne hyvätkään miehet koskaan tee vaimoilleen "äitiyspakkauksia"? Miksi noiden pakkausten väsääminen on puhtaasti naisten juttu? Mä en tosiaan tarkoittanut sitä, ettei miehiä kiinnostaisi äidin ja lapsen hyvinvointi. Kyllä omaa miestänikin kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi