Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ei enää liiku mutta maha kasvaa

Vierailija
05.11.2009 |

olen rv 17, ja viikolla 14 tusin liikeitä eka kerran. Nyt havahduin etten varmaan pariin viikkoon ole tuntenut mitään, ja vaikka olen oikein kuulostellut koko päivän niin ei mitään.

Mutta maha siis kasvaa. Pitäisikö huolestua.

EI ole ensimäinen raskauteni joten tunnistan kyllä vauvan liikkeet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyllähän tuo mahan kasvu on hyvä merkki, mutta saat itsellesi mielenrauhan joten kannattaa käydä!

Vierailija
2/3 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla että istukka on tälläkertaa edessä, ja vaimentaa liikkeitä. Käy tsekkaamassa neuvolassa, niin saat rauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos keskityin metsästämään vauvan liikkeitä, niitä ei varmasti just silloin tullut... Ja ihmettelin kun jotkut sanoivat, ettei yöllä saa nukuttua tai heräävät kun vauva meuhkaa mahassa. Mun vauva ei meuhkannut ikinä yöllä. Se nukkui.

Eikä vauvassa mitään vikaa ollut, syntyi 10 pisteen poika täysiaikaisena, joka vaan on rauhallinen heppu edelleenkin. Ei turhista hermostu, ja synnyttyään jatkoi tuota öiden nukkumista hillumatta. Tissiä puolinukuksissa ja uni jatkui. Ehkä sinullakin vain rauhallinen vauva, mutta käy nyt kuitenkin tarkistuttamassa tilanne, jos et löydä oikeasti yhtään elonmerkkiä moneen tuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi