Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita HALPAAN isänpäivälahjaan??

05.11.2009 |

olen hieman myöhässä tämän asian kanssa.Mutta jotain pientä haluaisin miehelleni ostaa, mutta rahat vähissä :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvaa miestäsi.

Meillä isi saa sellaisesta uudesta juoda aamukahvinsa. Lapset antavat p-kodin lahjat itse.

Vierailija
2/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä loukkaantuisin jos mies pitäis mua äitinään

syömme lounaan ja teemme koko perheenä jotain mutta ei lahjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska lahjana, koska minä kerään niitä itse, joten muki olisi toisin sanoen osaltaan täydennystä mun kokoelmiin, vaikka olisikin nimellisesti isän ;) Minä ostin dvd-boxin yhdestä vihaamastani tv-sarjasta, josta meidän isukki pitää kovasti(onpahan selkeesti vain isille tuo lahja). Nuo boxit on nykyään aika halpoja, ellei sitten ihan sitä viimeisintä kautta halua ostaa.

Vierailija
4/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan mieheni isyyttä, vaikkei hän minun isäni olekaan. Sä et sitten varmaan isoisääsikään muista, kun ei hänkään ole isäsi? etkä onnittele naapurin Mattia, jos sattuu lapsineen tulemaan vastaan isänpäivänä??? Se on p'ivä, jollloin muistetaan isejä, ei päivä jolloin muistetaan vain omaa isää.

Vierailija
5/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ehkä niin, mutta minä nyt ostan pojan puolesta jotakin. Hän kun ei vielä itse markettiin mene. Ja omalle isälle minulla ei ole syytä ostaa mitään. Soitan ehkä ja onnittelen.

Vierailija
6/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäinpäivä kahvikuppi, jossa luki "maailman paras isä". Se on tosi rakas kuppi!

Vierailija
7/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vie lounaalle, en tuntisi itseäni tärkeäksi äitienpäivänäkään jos lapset kävisivät naapurissa toivottamassa äitienpäivää!

Vierailija
8/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mukava lahja kertyi lapsen itsensä (3v) valitsemista pikku lahjoista isälle. Hän valitsi mm raita sukat (minä valitsin vain oikean koon), hauskan hammasharjan, laastareita, autolehden jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä