Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua PELOTTAA järkyttävästi, että tyttäreni 7 ja 8v sairastuvat ja menetän ne

Vierailija
05.11.2009 |

sikainfluenssaa. Jotenkin pelko menettämisestä on jo aivan sairasta. Jos saavat vaikka nyt tavallisen flunssan, tuskin uskallan nukkua vaan valvon vieressä että hengittävät! Onko muita jotka ovat jo HYSTEERISIÄ!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisempää on että jäävät auton alle kuin kuolevat sikainfluenssaan. Eli, rauhoitu nyt.

Vierailija
2/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin asia konkretisoitui eilen kun haimme lapsille rokotteet. Siitä asti en ole oikein muuta pystynyt ajattelemaan kuin että ihan varmasti meidän kohdalle osuu ne kuolemat mitä tämä tauti tuo tullessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa sekä sikainfluenssa että se rokote. En ole vielä koskaan eläessäni ollut näin huolissani ja ahdistunut.

Vierailija
4/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa oikeasti hysteeriseksi.

Vaikka tämä vakava tilanne onkin, niin ei sentään noin vakava.

Todennäköisyys kuolla esim. tapaturmaisesti (hukkumalla, kaatumalla tms) on paljon suurempi. Siis rauhoitu!

Vierailija
5/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alle 3-vuotiasta lasta, pelkään ihan kauheasti. Ja samalla pelkään että jos/kun otetaan se rokote, niin siitä tulee jotain ongelmia koska sitä ei ole tutkittu tarpeeksi.

Vierailija
6/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pelkään, että he jäävät koulumatkalla auton alle. Joka päivä pelkään, että he kiipeävät puuhun ja tippuvat pää edellä alas. Joka päivä pelkään, että rattijuoppo ajaa jalkakäytävälle...

Yks sikainfluenssa ei lisää tätä pelkoa. Elämä on JOKA TAPAUKSESSA täynnä liikkuvia tekijöitä.

Vierailija
7/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolme vuotias lapsi. Olin vielä eilen sitä mieltä, että hänelle en rokotetta ota, mutta nyt kun se 8- vuotias kuoli niin en tiedä mitä tekisi. Meidänkin tyttö on ihan perusterve. Sai kyllä kausi-influenssa rokotuksen ja nyt huolestuttaa sekin, että jos saisi monta rokotetta melkein samaan aikaan.. Inhottava tilanne.

Vierailija
8/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 6 ja 4 ja vauvan la on viikon päästä. Meillä lapset saavat rokotukset vasta kuukauden päästä, mikä tuntuu todella myöhäiseltä. Vauva ei tietenkään saa rokotusta lainkaan, mutta saa sentään jotain suojaa minun rokotteestani.

En ole ikinä ennen ollut peloissani mistään taudista ja hysteeriset ihmiset ovat ärsyttäneet, ja nyt sitten olen tullut itse samanlaiseksi...

Vierailija
9/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltauutisten katsomisen jälkeen rupesin aivan vapisemaan horkassa, ei meinannut tulla loppua ollenkaan. Itsellä vielä päällä selvittämätön sairaus, magneettikuvaukseen odotan ja ihanaksi yllätykseksi löysin kipeän patin alueelta, jota tutkitaan. Ihan horkassa menin nukkumaan. Nytkin vielä niin paniikissa, etten osaa tarttua mihinkään, säntäilen vain paikasta toiseen.

En ymmärrä, miksei Tamiflu -lääkettä anneta apteekkeihin (kuten Norjassa?), kun kerran sairastuneita ei testata kuin hätätilanteissa. Omalla 6-vuotiaalla viikonloppuna hirveä päänsärky ja korkea kuume. Soitin neuvontaan, ei testata. Nyt sitten hulluna odottelen, tuleeko uudestaan oireita, parani siis jo alkuviikolla. Eli olen todella hysteerinen.

Vierailija
10/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisempää on että jäävät auton alle kuin kuolevat sikainfluenssaan. Eli, rauhoitu nyt.

Oikeampi vertaus olisi se, että jos nyt keksittäisiin auto ja niitä alettaisiin myydä.

Eli influenssaepidemia on vasta alkamassa, tulevasta ei tiedä.

Vierailija
11/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan lukeminen pariksi viikoksi, samoin voit hypätä SI-uutisten yli lehdissä. Jo auttaa kummasti.

Vierailija
12/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vähän suhteuttaa asioita, muutenhan saat jatkuvasti pelätä ties mitä.

Vierailija
13/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos olisi vain yksi ja menettäisit sen, sitten olisit kokonaan lapseton. Todennäköisyys, että molemmat kuolevat, on kuitenkin pieni kun kuoleminen on harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan