Hei kaikki, tämä on vakavaa ja totta juuri minulle!
Heips vaan kaikille hysteriamammoille, nyt lähti tämä mamma pois tältä possupalstalta. Ei vaan jaksa lukea tätä vouhotusta! Palaan asiaan vuodenvaihteessa laskemaan kaikkiin mahdollisiin possuihin ja muihin kuolleet :( Kaikkea hyvää hysterianne kanssa, älkää "sairastuttako" lapsianne sillä, siis hysterialla. Elämä on!
Kommentit (6)
minusta on kiva jakaa hysterian tunnetta.
Hei kaikki, tämä on vakavaa ja totta juuri minulle! Heips vaan kaikille hysteriamammoille, nyt lähti tämä mamma pois tältä possupalstalta. Ei vaan jaksa lukea tätä vouhotusta! Palaan asiaan vuodenvaihteessa laskemaan kaikkiin mahdollisiin possuihin ja muihin kuolleet :( Kaikkea hyvää hysterianne kanssa, älkää "sairastuttako" lapsianne sillä, siis hysterialla. Elämä on!
Hei hei vaan! Ei tule ikävä. Painu sinä vaan sinne pensaaseesi ja unohda ympärilläsi oleva maailma ja sen tapahtumat ;)
Hei kaikki, tämä on vakavaa ja totta juuri minulle! Heips vaan kaikille hysteriamammoille, nyt lähti tämä mamma pois tältä possupalstalta. Ei vaan jaksa lukea tätä vouhotusta! Palaan asiaan vuodenvaihteessa laskemaan kaikkiin mahdollisiin possuihin ja muihin kuolleet :( Kaikkea hyvää hysterianne kanssa, älkää "sairastuttako" lapsianne sillä, siis hysterialla. Elämä on!
Hei hei vaan! Ei tule ikävä. Painu sinä vaan sinne pensaaseesi ja unohda ympärilläsi oleva maailma ja sen tapahtumat ;)
Tulin piipahtamaan palstalle ja ihmettelin tätä aihetta. Sitten skrollasin palstaa alaspäin ja joka hitsin kirjoituksen aiheena on sikainfluenssa...
Eli todellakin liityn joukkoon ja jätän palstan ainakin pariksi viikkoa. Hysteria on ihan oikea sana.
mitä te täällä roikutte edelleen? :D lämpimiksenne vaan höpäjätte lähdöstä... ja tiedättekö, kun tämä on anonyymi palsta, niin ei teidän lähtöä jaa kukaan ihmettelemään ;)
Pari päivää maltoin olla poissa aikaisemmin, nyt on taas hyvä hetki häipätä!