Läheisyydestä tai sen puutteesta...
Olemme olleet 9v yhdessä, joista 8v aviossa. Alussahan kaikki on niin herkkää ym... mutta minua on alkanut ihmetyttää miehen totaalinen kylmyys. Meillä voi mennä viikkoja ettemme kosketa toisiamme lainkaan ja se on minusta surullista. Kaipaan kovasti toisen läheisyyttä ja halausta. Spontaanin pusun sain viimeksi kaksi vuotta sitten kun kuopuksemme syntyi. Olen yrittänyt halata, koskettaa, mutta mieheni työnsi minut pois, joten enää en edes yritä. Kateellisena katselen pareja, jotka kulkevat käsi kädessä.
Kommentit (4)
kokeillut puhua?
Kertoa miten pahalta tuntuu?
Itsellä oli sama tilanne joku aika sitten. Seksiä oli harvoin ja pusuttelua/halailua vielä harvemmin. Emme edes juurikaan puhuneet mistään.
Kerroin miehelleni kuinka pahalta tuntuu kun olemme kuin ventovieraat ja kuinka minun on yksinäistä olla, kun tuntuu, ettei toista siinä olisikaan.
Kerroin myös sen etten aio elää melkein seksittömässä liitossa, olen kuitenkin vielä ihan nuori ihminen, sanoin että rakastan häntä, mutta se on alkanut sattumaan liikaa.
Vaihtoehdoiksi annoin sen, että mieskin alkaa panostamaan suhteeseen, (koska yksin jos sitä yrittää, niin se ei auta) tai sitten erotaan.
Todella laihoin tuloksin. Mies alkaa vain ehdotella eroa, jos kerran olen tyytymätön/onneton. Ei ole valmis tekemään töitä suhteen eteen. Hänelle on ihan sama, omien puheidensa perusteella, olemmeko yhdessä vai eroammeko.
miehelle ihan sama, oletteko yhdessä vai ette, niin kyllä minä samassa tilanteessa hakisin eropaperit.
Sinulla on kuitenkin oikeus olla elämässäsi onnellinen ja valita asiat niin, että onnelliseksi tulet.
Jos toinen on noin kylmä että voi sanoa tuollaista eikä halua panostaa suhteeseen niin on aika selvää, ettei suhteella kovinkaan hyvää tulevaisuutta taida olla.
Ei osaa antaa eikä vastaanottaa läheisyyttä.