te, jotka olette laihtuneet!
millaista ruokavaliota olette noudattaneet?
Liikuntapuolena teen 3 kertaa noin tunnin lenkin(keskisyke 140-160) tai crosstrainer-treenit. Sitten käyn kerran-kaksi viikossa salilla muuten.
Tarkoituksena olisi palauttaa thainyrkkeilyharrastus ainakin parin lenkin tilalle.
Kommentit (7)
Ja annoskoot hallintaan: lautanen ei siis ole kukkuroillaan, vaan kohtuudella täytetty. Joka päivä joku PIENI herkku (pari palaa suklaata, lasi viiniä, pieni pala hyvää juustoa), mulle ei vaan toimi mikään kerran viikossa-mässäilypäivä.
Koen itseni ihan friikiksi kun olen laihtunut ilman trendikkäitä spesialli-kuureja o_O
Eli jätin ruokavaliostani pois kaikki viljat, perunat, sokerin ja maidon (käytin kyllä piimää, turkkilaista jugurttia, viiliä ja kermaa) ja hedelmät. Vaidoin keijun voihin ja tavallisen rypsiöljyn kylmäpuristettuun oliiviöljyyn. Join paljon vettä ja suolan vaihdoin puhdistamattomaan merisuolaan.
Tästä on nyt aikaa kolmisen vuotta, eikä paino ole tullut takaisin. Nykyään syön joskus vähän perunaa, silloin tällöin palan täysjyväruisleipää ja vähän hedelmiä. Makeaa ei tee mieli juuri koskaan, jos oikein kovasti tekee mieli niin syön pari palaa tummaa suklaata.
Liikunta: sauvakävelyä, pyöräilyä, hiihtoa, uintia, joogaa, mitä milloinkin huvittaa mutta jotain päivittäin noin tunnin, sykkeitä en seuraile.
painonvartijoiden dieteillä on lähtenyt viimeksi joskus 7kg ja nyt viimeksi 5kg
Syön paljon ja ahmimalla. Puhutaan 4-6h päivässä treenia arkisin ja su. Tällöin usein paino nousee ja jaksan harjoitella paljon.
Kun pudotan painoa treeni on kevyellä sykkeellä ja vähän eli arkisin 2h kävelyä tai kevyttä hölkkää tai teknisempää lajiharjoittelua. Samalla syön vähemmän ja kevyemmin.
Syön paljon ja ahmimalla. Puhutaan 4-6h päivässä treenia arkisin ja su. Tällöin usein paino nousee ja jaksan harjoitella paljon.
Kun pudotan painoa treeni on kevyellä sykkeellä ja vähän eli arkisin 2h kävelyä tai kevyttä hölkkää tai teknisempää lajiharjoittelua. Samalla syön vähemmän ja kevyemmin.
mitä lajia treenaat?
4-6 h päivässä. Itse ehdin tunnin 5 kertaa viikossa.
kanaa sekä punaista lihaa söin kerran viikossa. Laihduin 14 kiloa näin. Liikuin: 2 kertaa viikossa hölkkä ja kerran kuntosali.