Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko muut vielä terveet lapset viedä hoitoon jos yksi sikainfluenssassa?

Vierailija
03.11.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vie niitä tartuttamaan meidän vielä rokottamatonta astmalasta.

Vierailija
2/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä järkeä siinä on jos kuitenkin vanhemman on jäätävä kotiin hoitamaan sairastunutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TODELLAKAAN SAA VIEDÄ

Vierailija
4/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos niillä muilla lapsilla on vähän tylsää olla kotona muutama päivä. PK:ssa on kuitenkin toisia, mahdollisesti riskiryhmiin kuuluvia, lapsia, jotka voivat saada tartunnan ja tartuttaa taas edelleen tautia toisiin...

Nyt kannattaisi hiukan vähentää itsekkyyttä ja omaan napaan tuijottamista.

Vierailija
5/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ohjeistus? Tämä tautihan itää ilman oireita ja tarttuu herkästi.

Vierailija
6/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositellaan että jos yksi lapsi sairastaa, niin muutkin hoidettaisiin kotona.

Mun mielestä ihan järkevä toive.

Vierailija
7/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositellaan että jos yksi lapsi sairastaa, niin muutkin hoidettaisiin kotona. Mun mielestä ihan järkevä toive.

Vierailija
8/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodille tms. että perheessä tautia.

Vierailija
9/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin pitää omat lapseni kotona odottamassa sikainfluenssarokotusta. Kaikki kun ei todellakaan ajattele kuin just itseään..

Vierailija
10/10 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa tapahtuu jotain mistä kukaan ei lopulta tiedä, kukaan ei voi hallita, rahalla ei saa mitään eristyisasemaa (toistaiseksi)ja sama uhka koskee kaikkia.

Kukaanhan ei tiedä tuleeko vakavimmat seuraukset taudin sairastamisesta, rokottamisesta, mahdollisesta muuntuneesta viruksesta- vasta jälkeenpäin nähdään ketkä selviää ja millaisin vaurioin.

Mun miestä ei ole mitään syytä hysteriaan, koska se vain on näin- mutta vaikea ymmärtää et joku voi olla niin tyhmä, että riskeeraa tahallaan muita. Johan maalaisjärki sanoo että jos perheessä on tautia, olette todennäköisiä tartuttajia- ja siellä päiväkodissa voi tosiaan olla niitä astma- ja muita lapsia joille tauti on kohtalokas. Ei ole mitään työtä tai harrastusta joka on niin tärkeä, että menee tällaisessa tilanteessa yhteisen edun ohi. Itse en ole kovinkaan uskovainen, mutta alkaa tuntua siltä että tärkeitä mitä voi tehdä on pysyä rauhassa, ottaa mitä vastaan tulee-ja siinä tilanteessa alkaa kyllä katsella vähän taivaan suuntaan, josko sieltä sais sen mielenrauhan:(((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi