Millainen lämpöpussi vauvalle?!
Tilanne on siis se, että vauvani (6kk) tykkää ehdottomasti nukkua ainakin yhdet 2-4 tunnin päikkärit pihalla vaunuissa. No kesellä ja syksyllä se on ollut ihan ok, mutta nyt kun ilmat alkoivat viilentyä, olen alkanut laittamaan hänelle enmmän vaatetta päälle.
Tällä hetkellä hänellä on pihalla nukkuessa päällään sisävaatteet, kahdet villasukat, fleesehaalari, fleesepipo, äitiyspakkauksen talvihaalari, töppöset ja rukkaset. Lisäksi laitan vauvan siihen äitiyspakkauksen unipussiin (tai mikä lie nimeltään). Näin vauva tarkenee nukkua nyt, kun mittari näyttää vielä muutaman asteen plussaa. Jatkossa toki laitan hänelle myös villahaalarin, mutta pelkäänpä,ettei tuo riitä. toisinaan hänellä on sisälle tultaessa varpaat hieman viileät NYT JO.
Millaisen lämpöpussin oikein hankkisin hänelle, että pärjäisi nukkua pakkasellakin?? Millaisia tamineita te pohjoisen mammat laitatte vauvoillenne pihalle? Ei täällä Länsi-Suomessa kauheita pakkasia ole, mutta kumminkin...
Kommentit (14)
Sekin on saksalainen ja niitä myydään Vauvatalo Johannassa myös, mutta ei näy netissä.
Millaisiin pakkasiin vauvaa uskaltaa tuossa EISBÄRCHEN -lämpöpussissa laittaa pihalle nukkumaan muutamaksi tunniksi? Onko tuulenkestävä? Katsoin kyllä pari verkkokauppaa, mutta ei siin lukenut siitä mitään..
lampaantalja, johon oli ommeltu vetoketju. Sen sisällä sitten haalari; minusta ehdottomasti paras oli haalari, jossa jalat olivat ummessa eli silloin ei tarvittu mitään töppösiä, pelkät villasukat riitti.
Aito talja ei hiosta ja eristää hyvin.
joka on lämmin, veden ja tuulenpitävä ja sen saa myös rattaisiin kiinni (5pistevyöt saa läpi makuupussin takaosan). Maksoi alle satasen, ebayssä näyttää olevan 50 eurolla.
lisukkeeksi.Kovilla pakkasilla olen laittanut äp-makuupussin päälle, nyt meillä vauva nukkuu taljan päällä vaunuissa.Sitten kun lapsi kasvaa lampaantaljaa voi pitää pulkassa, rattaissa lämmikkeenä tms...
lämpöhalvaus kun puet jo näillä keleillä noin paljon?
Sun pitää varmaan alkaa nukuttaa sisällä, että tiedät lapsen varmasti tarkenevan. Laita vaikka ikkuna auki viereen, niin lapsi saa siitä raitista ilmaa.
lämpöhalvaus kun puet jo näillä keleillä noin paljon?
Sun pitää varmaan alkaa nukuttaa sisällä, että tiedät lapsen varmasti tarkenevan. Laita vaikka ikkuna auki viereen, niin lapsi saa siitä raitista ilmaa.
No tottakai, juuri sitähän minä yritänkin...
ap
Missäkähän oli just tarjouksessa. Olikahan Stockan kantistarjouksena tässä kuussa.
Untsikka kyllä rulaa ja vielä kylmemmällä laitan vielä alle lampaantaljan.
Meille ostettiin viime talveksi vauvalle untuvapussi Vauvatalo Johannasta (150e mutta joka sentin väärti).
Ihan mahtava juttu: sisävaatteissa vaan pussiin ja tarkenee nukkua kuinka kylmällä tahansa. Nollan paikkeille pussin suuta vaan enemmän auki ja tumput käteen, -25 asteessa sitten pussin suu tiukemmin kiinni kasvot vaan näkyviin jääden.
Ihan ehdoton juttu!
olisko noihin jalkoihin jotain töppösiä villasukkien päälle.
Meillä on tuollainen tavallinen lämpöpussi, ostin käytettynä joten en oikein tiedä mistä tuollaisia saa...
toisinaan käytössä isonkarhun pussi eisbärchen nimeltään. On tosi lämmin, ja kun olin kaupungilla ja kaupparissuilla vauvan kanssa niin tosi kätevä kun ei tarvitse muita ulkovaatteita, ja vauva ei pakahdu, kun sisään tullessa avaa pussin auki, niin on mukava olla eikä tule hiki.. Vain pipo päälle ja body&potkarit. Nyt on lapsi jo puoltoista vuotias, ja vieläkin tosi kätevä kauppareissuilla, kun voi mennä sisävaatteet päällä pussukkaan, eikä tarvitse pukea ulkovaatteita ja kenkiä, vaivaisen 15minuutin kauppareissun takia. . Tilasin netistä, ja aion myydä huuto.netissä kun en enää tarvitse, eli saan melkein omani takaisin, näille kun löytyy kysyntää:)
maksoi muistaakseni jotain 40 ja 50 euron välillä. Olen tyytyväinen.
Töppöset vauvalla villasukkien päällä on jo. Fleesevuorilliset sellaiset. Olen myös kokeillut laittaa vähemmänkin vaatetta, mutta ei silloin tarkene, herää jo aika nopeasti ja sisälle tultaessa on viileä myös keskivartalolta. Jep, meillä on oikea vilukissa!
Töppöset vauvalla villasukkien päällä on jo. Fleesevuorilliset sellaiset. Olen myös kokeillut laittaa vähemmänkin vaatetta, mutta ei silloin tarkene, herää jo aika nopeasti ja sisälle tultaessa on viileä myös keskivartalolta. Jep, meillä on oikea vilukissa!
Millaisiin pakkasiin vauvaa uskaltaa tuossa EISBÄRCHEN -lämpöpussissa laittaa pihalle nukkumaan muutamaksi tunniksi? Onko tuulenkestävä? Katsoin kyllä pari verkkokauppaa, mutta ei siin lukenut siitä mitään..