Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"tuplaehkäisy" taisi pettää + muuta

Vierailija
03.11.2009 |

Olen nuori pienen lapsen äiti ja miehen kanssa parisuhde ym asiat kunnossa. Aloitin juuri arvostetussa työpaikassa puolipäiväisenä ja mies hoitaa lasta kotona niinä päivinä kun olen töissä. Rahallisesti pärjäämme hyvin, vaikka mieheni irtisanottiin, eikä hän ole saanut lukemattomista työnhakuyrityksistä töitä, vaikka ahkerasti on yrittänyt. Kilpailu työpaikoista on kovaa!

Sitten itse asiaan... Miehen kanssa ollaan puhuttu, että toinen lapsi saisi tulla sitten kun hänelläkin on vakituinen työpaikka, ehkä vasta vuoden-parin päästä. Nyt tilanne on se että saatan olla raskaana kuparikierukasta ja iltaimetyksestä huolimatta...

Kuukautiseni alkoivat kivuliaasti, mutta nyt kolmen päivän aikana vuotoa on tullut vain nimeksi, eli siis tosi vähän, vaikka normaalisti sitä tulee ihan kunnolla kuparikierukasta johtuen.

Eilen huomasin että alavatsassani "nippaili" samalla tavalla ja samassa kohdassa, kuin esikoistakin odottaessa, mitä en oikein voi nyt käsittää. Tiedän että kun on kuparikierukka käytössä, niin kohdunulkoinen raskaus on paljon todennäköisempi kuin se että raskaus olisi oikeassa paikassa. Huolettaa että jos nyt käy niin että olen raskaana, mutta se on kohdunulkoinen, niin mitä sitten tehdään? Lääkäriajan varaan heti kun olen tänään testin tehnyt, riippuen tulloksesta.

Onko täällä muita, jotka ovat olleet samassa tilanteessa? En oikein tiedä miten kestäisin kohdunulkoisen raskauden. :( Tulen kertomaan teille mitä testi näyttää, kunhan vain haen sen ensin kaupasta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön pillereitä ja nyt nämä "meneillään" olevat kuukautiset ovat juuri tuollaiset vuotoa ei nimeksikään. Edelliset olivat normaalit.

Soitin tänään lääkärille ja varasin ajan. Toivottavasti en ole raskaana! Meillä on jo kaksi lasta.

Vierailija
2/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tuollaisia menkkoja että vuotoa et tule juuri lainkaan, syön Mini-pill -pillereitä. Lisäksi saattaa olla pari kk väliä ja sitten taas tulla vaikka 5 kk ihan normaalisti.

Ilmeisesti kroppani vaan reagoi herkästi noihin ulkopuolisiin hormoneihin...

Monta testiä olen ostanut kun olen pelännyt olevani raskaana, kyllä se aina vähän stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kai mahdotonta

Vierailija
5/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat vuodatukset ja itsensä psykoosiin stressaamista vaikka r-testiäkään ei oo voinu tehdä. Ihme menoa! Kaiken maailman nippailut ja muut vuotohässäkät nyt vaan sattuu kuulumaan naisen elämään. Jos oikeesti ahdistaa niin tee vaikka lähikaupasta ostettava raskaustesti!

Vierailija
6/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö joku tosiaan luulee että imetys ehkäisee, jösses... Teepä se testi ja lopeta höyryyminen, olet kuin siskoni, joka on joka kuukausi raskaana..

Vierailija
7/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin? Jos syö pillereitä ja tulee vähäistä vuotoa? Raskaustestiäkö varten? Eikö niitä saa lähikaupasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi