Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassut Suomi-ekoilijat!

Vierailija
02.11.2009 |

Suomen väkiluku on yksi hyttysen pieraisu Euroopan mittakaavallakin (Pariisin väkiluku!) ja noi muutamat muodikkaat ekoihmiset vaan naurattaa :D

Menkää jenkkeihin ja käännyttäkää ne punaniskaiset kuluttaja-moukat, jotka siellä lentelevät lentsikoillaan ja ajavat bensaakuluttavilla autoillaan - joka perheenjäsen omallaan - kohti preerialla jököttävää ostoskeidasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisille, kiinalaisille ja afrikkalaisille, että kertakäyttövaipat, kuluttaminen ja autot on out. Sillä ne pyrkivät tähän samaan länsimaiseen elintasoon hampaat irvessä.

Vierailija
2/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle silti. Tulee hyvä mieli, kun antaa tavaraa eteenpäin ja helpottaa omaa arkea, kun saa tavaroita muualta. Voin fyysisesti sekä henkisesti paremmin kun pyöräilen työmatkat autoilun sijasta ja iho ei kutise, kun ei läträä turhan usein suihkussa. Mielestäni tie hyvään elämään onkin monesta turhuudesta luopuminen:) eli en kuulu niihin ekoilijoihin, jotka tekevät suuren numeron ekoilustaan, vaan ainoastaan helpotan omaa elämääni.

PS. En myöskään kovin paljoa lentele, koska inhoan sekä lentämistä että matkustamista (erityisesti pienten lasten kanssa). Tuo matkustamisjuttu on kyllä vähän elämänvaiheesta minulla kiinni, joten voi olla, että joskus myöhemmin siihen on intoa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla se muutos tapahtuu jossain vaiheessa. kunhan saadaan naihin omiin lapsiin taottua se jarkeva kulutus, ni hyva niin. itselle yksi tarkeimmista on se etta en osta elintarvikkeita jotka on tuotu lentamalla jostain kaukaa. kesalla hedelmat on helppo valita, mutta en nae syyta talvellakaan ostaa tuotteita jotka on tuotu euroopan ulkopuolelta..

Vierailija
4/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tähän asti kierrättänyt kaiken, nähnyt kovasti vaivaa siinä. Ostanut Reilua yms. jos mahdollista. Lopputulos? Kovempi rahankulutus, enemmän vaivaa, kierrätys ei hyödytä koska aina joku paskapää tunkee sekajätettä bio-astiaan.

Vierailija
5/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pahemmin ekoile. Jätteitä lajitellaan mutta polttojätteeksi katson sangen monia asioita:)

Olisikin rahaa omaan lentokoneeseen...aahh...

No, ei auta. Lentäminen on silti kätevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi