Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs jos sikainfluenssan sairastanut ottaa rokotteen??

Vierailija
02.11.2009 |

Onko siitä haittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi ottaa rokote, jos se on jo sairastettu?

Vierailija
2/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä oli se, ettei lapsia testattu, joten 100% varmuutta sikainfluenssan sairastamisesta ei ollut. Toisaalta päivähoitoon ei päässyt, ellei ollut todistusta rokotuksesta/taudin sairastamisesta, joten lapset sitten rokotettiin varmuuden vuoksi. Mitään ylimääräistä haittaa rokotuksesta ei ollut.

Tämä sattui ulkomailla, mutta on perusteena mm. sille joka kyseli miksi rokottaa jos taudin on jo sairastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se tilanne, että epäilen vahvasti, että olen sen sairastanut (kaikki oireet täsmää), mutta ei testattu, joten on epäselvyys oliko SI vai jotain muuta. Olen miettinyt että voikohan tuota testata jollain verikokeella jossain, että löytyykö vasta-aineita? Turhaanhan sitä rokotetta ottaa jos sen on jo sairastanut. Ja toisaalta, jos on sairastanut, ja ottaa rokotteen, niin onko siitä tosiaan jotain haittaa? t. ei ap

Vierailija
4/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivojakin on lupa käyttää.

Vierailija
5/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten rokotuskohdan kipua ja allergiareaktio rokotteen ainesosia kohtaan mutta sen että on jo sairastanut ei minun mielestä pitäisi aiheuttaa mitään ongelmia rokotuksen suhteen, päinvastoin luulisi että rokotusreaktio rokotteen viruskomponenttiin olisi laimeampi jos on jo entuudestaan vasta-aineita.

Vierailija
6/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi näyttäisi vain sen, että olet joskus elämäsi aikana sairastanut jonkun influenssan.

Itselläni on se tilanne, että epäilen vahvasti, että olen sen sairastanut (kaikki oireet täsmää), mutta ei testattu, joten on epäselvyys oliko SI vai jotain muuta. Olen miettinyt että voikohan tuota testata jollain verikokeella jossain, että löytyykö vasta-aineita? Turhaanhan sitä rokotetta ottaa jos sen on jo sairastanut. Ja toisaalta, jos on sairastanut, ja ottaa rokotteen, niin onko siitä tosiaan jotain haittaa? t. ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän