Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua työnhakuun!!

Vierailija
02.11.2009 |

Olen ollut nyt 3kk työttömänä, lopetin yritystoiminnan kannattamattomana. Periaatteessa haluaisin mennä töihin mutta en tiedä mikä minua vaivaa kun työn hakeminenkin ahdistaa! Ja ahdistaa ajatella niitä aikaisia aamuja ja ikuista matkustamista kaupungin ruuhkissa! Ahdistaa ajatella, että töiden lisäksi tarvisi ulkoilla lapsen kanssa ja huolehtia kodista, vaikka nämä ovat ihan normaalia elämää niin tuntuu jotenkin liian rankalta :,(

Toki katselen työpaikkoja, mutta en ole korkeasti koulutettu (taidan olla ainoa täällä aaveella joka ei ole DI tai maisteri) joten työni olisi ihan perus asiakaspalvelua tai jopa kaupanalan töitä. Paljon haetaan työntekijöitä mutta he lupaavat vain 30h/vko ja harmittaisi mennä noin 10€/h tuollaiseen kun saan parempaa korvausta siitä, että olen kotona...

Tunnen itseni niin huonoksi ja saamattomaksi ihmiseksi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun saat jalkaa ovenväliin voit saada taas uutta ja parempaa paikkaa - ja palkkaa, eikö?

itse veikkaisin et sulla ois jopa paremmat mahikset saada töitä kun olet ollut ahkera ja yrittänyt itsekin. tiedät siis jo bisnesmaailmasta !

tuo osaamisesi esille hakemuksissa! ja ainahan esim. työhaastatteluissa voi käydä, päätät sitten otatko työn vai et.

ulkoilu lapsen kanssa? etkö nyt sitten ulkoile? jos lapsi on päiväkodissa esim. 7-8 h eiköhän hän ehdi siellä ulkoilla niin ettei joka ilta tartte puiston kautta tulla kotiin?

Vierailija
2/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

''liian vaativia'' työpaikkoja itselleni ja päässyt 3/4 työhaastatteluun mutta paikkaa ei ole hellinnyt! Pääsisin kyllä kauppaan/vaateliikkeeseen/tms. aika varmasti töihin kun vain hakisin mutta saisin sillä 30h/vko sopparilla vähemmän palkkaa mitä nyt saan yrittäjäkassasta.. huoh! Pitäisikö oman mielenterveyden vuoksi mennä johonkin rividuunariksi onnettomalla palkalla..? Mitä jos jämähdän sinne ja elän lopun elämää jollain 1000€ käteen kuussa?

Voiko kotiin jämähtää? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen maisteri josta mainitsit. Olen päässyt useaan työhaastatteluun. Olen saanut monet ivalliset hymyt kun ovat kysyneet palkkatoivomusta. Siihen on homma tyssännyt. Olen ollut aivan realistissa palkkatoiveissa verrattuna aiempaan palkkatasoon ja työn vaativuuteen. Nyt on kuitenkin työnantajan markkinat. Pitäisi mennä töihin 30 prosenttia alemmalla palkalla aikaisempaan verrattuna. Kassasta saa tietenkin hiukan vähemmän, mutta verotuksen ja työnteon mukana tuomat kulut huomioiden käteen jäisi vain hiukan enemmän. Ei ole kauhean motivoivaa hakea enää töitä. Ymmärrän tuskasi. En halua jämähtää kotiin, mutten myöskään halua itseäni "ilmaiseksi" antaa työnantajan käyttöön varsinkin kun joka haastattelussa haetaan työaikojen suhteen joustavaa henkilöä...

Vierailija
4/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eteese osuu työpaikka joka tarjoaa motivoivan työnkuvan sekä hyvän korvauksen tehdystä työstä!:)

Harmittaa oikein, kun tuntuu että lamaannun kokonaan kun tarvisi kurkata mollin sivuja ja kirjoitella hgakemuksia :(

-ap

Vierailija
5/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä on "kirosana". Työkkäri ei pysty kursseille ohjaamaan kun ei ole mitään kursseja ja avoimeen yliopistoon ei pääse kun on niin vähän kiintiöpaikkoja...Pitäisi kenties vaihtaa kokonaan alaa, mutta sekin vähän kaivaa kun oma ala kuitenkin on se kiinnostavin johon on opiskellut 5 vuotta. Mitenkä sinulla? Olisiko saumaa kouluttautua nyt? Tsemppiä sulle joka tapauksessa! Kyllä me molemmatvielä se oma työpaikkamme löydetään!

Vierailija
6/6 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin, että ne kurssit joita minua kiinnostaa ovat perusopetuksen puolella mutta avoimen yliopiston opiskelijoille varataan kurssilta tietty kiintiö joka useimmiten on 3-5 paikkaa. t.6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan